loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 3 - المپياكوس 1
آرسنال 3 - المپياكوس 1

آرسنال ۳ - المپياكوس ۱



آرسنال در اين ديدار كه راس ساعت 22:15 دقيقه به وقت ايران آغاز شد با نفرات زير در ميدان حاضر شد:

ويتو مانونه - كيرون گيبس - توماس ورمالن© - لورن كوشلنی - كارل جنكينسون - ميكل آرتتا - فرانسيس كوكلن - سانتی كازورلا - لوكاس پودولسكی - اوكسليد چمبرلين و ژروينيو

نيمه اول:

نيمه اول ديدار كاملا متعادل آغاز شد و اغلب در ميانه ميدان دنبال می شد. پس از گذشت دقايقی آرسنال صاحب نخستين موقعيت خود شد. روی همكاری خوب گيبس و پودولسكی در جناح چپ مدافع چپ جوان توپچی ها با خطا متوقف شد كه كازورلا پشت توپ قرار گرفته و شوت سنگينی را راهی دروازه المپياكوس كرد كه دروازبان اين تيم با واكنش خوب خود توپ را به كرنر فرستاد. بازی كاملا در ميانه ميدان دنبال می شد و برای مدت زيادی دو تيم عملا هيچ موقعيت جدی روی دروازه يك ديگر نداشتند.

15 دقيقه پايانی بازی آبستن حوادث زيادی بود. ابتدا روی دفع ناقص ورمالن بازيكنان المپياكوس صاحب موقعيت شدند كه شوت بازيكن حريف را مانونه به خوبی در اختيار گرفت. چند دقيقه بعد المپياكوس صاحب موقعيت خوب ديگری شد. پودولسكی در نبرد با بازيكن حريف مغلوب شد و سانتر بسيار خطرناكی روی دروازه آرسنال ارسال شد كه توپ با عبور از همه نفرات به مهاجم حريف رسيد كه وی با بی دقتی توپ را از دهانه دروازه به بيرون فرستاد. در دقيقه 42 طلسم دروازه ها شكست. روی همكاری كازورلا و پودولسكی در جناح چپ مهاجم آلمانی توپچی ها صاحب فضای خوبی شد و توپ را به بيرون محوطه جريمه ارسال كرد كه توپ پس از برخورد با پای مدافع حريف در مقابل ژروينيو قرار گرفت و وی با يك ضربه دقيق از بيرون محوطه جريمه دروازه المپياكوس را فرو ريخت.

آرسنال پس از به ثمر رساندن گل نتوانست به خوبی بازی را مديريت كند. ابتدا توماس ورمالن با پاس اشتباه خود در دفاع موقعيت خوبی را در اختيار حريف قرار داد كه شوت مهاجم حريف توسط مانونه مهار شد. تنها سه دقيقه از گل ژروينيو گذشته بود كه آرسنال دروازه خود را باز شده ديد. جنكينسون در جناج راست به خوبی بازيكن حريف را تحت فشار قرار نداد تا بازيكن حريف سانتر دقيقی روی دروازه انجام داده و ميتروقلو مهاجم تنومند المپياكوس در ميان دو مدافع ميانی به هوا بلند شد و با يك ضربه سر دقيق دروازه مانونه را فروريخت. نيمه اول با حساب 1-1 به اتمام رسيد.

نيمه دوم:

آرسنال نيمه دوم را با توپ پر آغاز كرد. در همان دقايق ابتدایی ژروينيو با حركت و پاس عالی خود كازورلا را در موقعيت خوبی قرار داد كه وی با ضربه بی دقت خود توپ را از كنار دروازه به بيرون فرستاد. آرسنال به حملات خود ادامه داد تا در نهايت توانست بار ديگر دروازه المپياكوس را باز كند. در دقيقه 56 بازی باز هم روی حركت عالی و پاس خوب از ژروينيو ، پودولسكی صاحب توپ شد و در شرايطی غير ايده آل شوت پای چپ خود را روانه دروازه كرد كه توپ پس از برخورد با داخل پای دروازبان وارد دروازه شد.

در ادامه چمبرلين حركت خوبی را از سمت راست آغاز كرد كه بازيكن حريف مجبور به خطا شد و كارت زرد نيز دريافت كرد. آرتتا توپ خوبی را به روی دروازه ارسال كرد كه ضربه سر كوشلنی در شرايطی خوب به بالای دروازه رفت. آرسنال نخستين تعويض خود را در دقيقه 70 انجام داد و طی آن تئو ولكات به جای اوكسليد چمبرلين وارد ميدان شد. دقايقی بعد از اين تعويض بود كه ولكات تاثير گذار ظاهر شد. كازورلا با يك پاس عالی تئو را كه فراری عالی انجام داده بود صاحب توپ كرد كه پاس عرضی وی قبل از رسيدن به توماس ورمالن جلو كشيده توسط دروازبان مهار شد.

در دقيقه 79 آرسنال دو تعويض همزمان انجام داد و طی‌ آن ژيرو و رمزی به جای ژروينيو و پودولسكی وارد زمين شدند. چند دقيقه بعد والكات سانتر خوبی را روی دروازه فرستاد كه ژيرو در شرايطی دشوار ضربه خوبی را زد كه دروازبان به خوبی توپ را مهار كرد. در دقايق پايانی بازی باز هم اين آرسنال بود كه فرصت ديگری برای گلزنی داشت. رمزی با يك پاس پشت پای زيبا كازورلا را صاحب توپ كرد و وی نيز پاس دقيقی را برای ژيرو فرستاد كه ضربه ژيرو با بدشانسی به مدافع حريف برخورد كرد و به كرنر رفت. در ثانيه پايانی بازی آرسنال اختلاف خود را به دو گل رساند. ژيرو پاس بلند مانونه را با ضربه سر در اختيار رمزی قرار داد و وی با يك ضربه چيپ تماشایی دروازه المپياكوس را برای سومين بار فرو ريخت و بازی در نهايت با نتيجه 3-1 به سود توپچی ها خاتمه يافت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۱۳
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۶۸۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰