loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال ۴ - ۱ گالاتاسرای
آرسنال ۴ - ۱ گالاتاسرای

آرسنال ۴ - ۱ گالاتاسرای

در دومین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آرسنال در حالی میزبان گالاتاسرای بود که در بازی اول 2-0 مغلوب دورتموند شده بود. تیم مهمان هم در بازی اول در برابر اندرلخت به تساوی 1-1 رضایت داده بود.

آرسنال از دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار و سعی داشت موقعیت گلزنی ایجاد کند. 

اما در ادامه برای دقایقی بازی متعادل تر شد تا این که در دقیقه 22 بازی با حرکتی که از سمت چپ آغاز شد آرسنال به گل اول رسید. گیبس توپ را به سانچز داد و او نیز با یک پاس خوب ولبک را در موقعیت گلزنی قرارداد تا این مهاجم جوان با یک ضربه دقیق دروازه را باز کند.

پس از این گل هم کنترل بازی در اختیار آرسنال بود و فقط 8 دقیقه بعد در دقیقه 30 ولبک موفق شد گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند. مدافع گالاتاسرای سعی کرد با ضربه سر به هم تیمی خود پاس رو به عقب بدهد اما ولبک با سر روی توپ اثر گذاشت و پس از کنترل آن مدافع مستقیم خود را از پیش رو برداشت و بار دیگر دروازه را باز کرد.

دقایقی بعد فلیپه ملو با تکلی خشن روی سانچز از داور کارت زرد گرفت.

هواداران گالا که ظاهرا از نتیجه به دست آمده رضایت نداشتند در دقیقه 37 با پرتاب مواد آتش زا به درون زمین برای دقایقی باعث توقف بازی شدند.

در ادامه حملات آرسنال در دقیقه 41 مسوت اوزیل با پاسی دقیق سانچز که روی خط آفساید بود را صاحب توپ کرد و این مهاجم شیلیایی نیز موفق شد برای آرسنال در این بازی گلزنی کند.

ژمایلی در دقیقه 43 با خطا روی سانچز کارت زرد را دریافت کرد و دقیقه ای بعد متیو فلامینی هم مرتکب خطا شد تا اولین کارت زرد آرسنال به نام او ثبت شود.
دو دقیقه زمان تلف شده نیمه اول بدون هیچ اتفاق خاصی به پایان رسید تا آرسنال با یک برتری قاطع به رختکن برود.

توپچی ها نیمه دوم را هم با گل شروع کردند و دنی ولبک روی پاس چمبرلین در دقیقه 52 صاب توپ شد و با ضربه ی چیپ خود موفق شد هت تریک کرده و آرسنال را به گل چهارم برساند.

بعد از این گل تیم مهمان جلوتر آمد و با بیشتر کردن فشار موفق شد یک پنالتی بگیرد. شزنی در دقیقه 60 بوراک ایلماز را در محوطه جریمه سرنگون کرد تا علاوه بر دادن ضربه پنالتی از بازی نیز اخراج شود.

اوسپینا به جای سانچز به میدان آمد اما نتوانست ضربه پنالتی ایلماز را مهار کند تا نتیجه 4-1 شود.

گالاتاسرای بعد از ده نفره شدن آرسنال بازی را در دست گرفت و حملات متعددی را شکل داد. 

توماس روزیسکی در دقیقه 67 به جای چمبرلین وارد زمین شد.

در دقیقه 69 پاندف و ساری از زمین بیرون رفتند و بروما و بولوت وارد زمین شدند. 

اوزیل نیز در هفتاد و هفتمین دقیقه بازی جای خود را به جک ویلشر داد.

بیشتر حملات مهمان به شوت های از راه دور ختم می شد که اکثرا خطر چندانی نداشتند اما با این حال اوسپینا چندین بار با واکنش های خوب خود مانع گلزنی بنفش پوشان گالاتاسرای شد. از جمله موقعیت هایی که با واکنش اوسپینا همراه شد می توان به ضربه سر ایلماز ضربه آلتینتاپ و شوت از راه دور اشنایدر اشاره کرد.

بازی با همین روند دنبال میشد تا در آخرین دقیقه از 4 دقیقه زمان تلف شده نیمه دوم سانتی کازورلا روی پاس ویلشر در موقعیت تک به تک با موسلرا قرار گرفت و سعی کرد با ضربه چیپ دروازه را باز کند که کایا در آخرین لحظات مانع این اتفاق شد و بازی نیز با همان نتیجه 4-1 به اتمام رسید.

آرسنال هفته بعد در لیگ برتر باید به مصاف چلسی برود.

در ادامه آمار بازی را مشاهده می کنید.

 
[تصویر: k00okbanz0xt54mw2o0p.jpg]

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۷/۱۰
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۱,۰۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰