loading
در حال بررسی درخواست شما
اوزیل و یک نمایش تیمی فوق العاده
اوزیل و یک نمایش تیمی فوق العاده

اوزیل و یک نمایش تیمی فوق العاده

در رابطه با عملکرد تیم...
البته که از این بابت خشنودم چرا که یک بازی لذت بخش  همراه با یک نیمه اول فو قالعاده داشتیم و با یک باور خوب , و قدرت بالا بازی کردیم . تمام کنندگی خوب , جا به جایی های عالی و مجموعا همان چیزی که می خواستیم ببینیم . نیمه دوم کمی از دستما خارج شد و محتاط تر بودیم اما بیشتر طوری بازی کردیم که اشتباه نکنیم تا اینکه گل بزنیم . اما وقتی می خواستیم به جلو حرکت کنیم می توانستید ببینید گل سوم نزدیک به ما بود اگر واقعا به سمت آن حرکت می کردیم .


اینکه اوزیل چه چیزی به ترکیب اضافه کرده...
من فکر می کنم او مانند تیم است . او یک نیمه اول استثنایی داشت . تمام چیز هایی که می خواستید در نیمه اول او وجود داشت . مهارت فردی , بازی تیمی , تمام کنندگی , پاس های نهایی . فقط کافی است اینجا بنشینید و لذت ببرید . من از اوزیل در مادرید نیز لذت می بردم و گمان می کنم او در مادرید نیز فوق العاده بود و از این بابت که او را به خدمت گرفتیم خوش شانس بودیم . همینطور من باور دارم او نیز از بازی کردن لذت می برد و این نکته را می توانید ببینید . او از اینکه با بازیکنان دیگر بازی می کند لذت می برد و توانسته خیلی خوب با کل تیم یکی شود . همچنین او در دوره ای که کل تیم نیز خوب کار می کند اضافه شده است که این می تواند کار را راحت تر کند .


اینکه اوزیل باشگاه را بالا کشیده....
در این لحظه , بله . می دانید , ما در شروع فصل مشکلاتی داشتیم که باعث محتاط بودن ما می شد . در این لحظه البته باعث بالا قرار گرفتن تمامی اعضای باشگاه شده است و همینطور باور آن ها . ایمان داشتن بخشی از موفقیت در فوتبال است .


آخرین بازی که آرسنال با این موفقیت بازی می کرد...
نمی دانم . قطعا در خانه این یکی از بهترین نیمه  های بازی بود که پس از مدت طولانی بازی کردیم . اما همچنین من فکر می کنم در لیگ قهرمانان بازی هایی که می بینید کمی متفاوت هستند . من می توانم به آخرین دیداری که برابر بارسلونا در اینجا داشتیم اشاره کنم اما وقتی در لیگ قهرمانان در خانه هستید تیم ها سعی می کنند بیایند و آن ها نیز خوب بازی کنند . در لیگ برتر برخی از اوقات شما مقابل دفاع تیم ها قرار میگیرد و این اذیت می کند , باید در این موارد صبور باشید . 
امشب در لیگ قهرمانان بیشتر شاهد یک بازی باز بودیم .


چشم انداز شما از قهرمانی ها...
ما برای همین مورد اینجا هستیم . همانطور که دیروز به شما گفتم راه زیادی برای پیمودن باقی مانده است . اما ما پایه خوبی داریم و باور در تیم ما وجود دارد . روحیه تیمی خوبی اینجا هست و بگذارید تمرکزمان را روی بازی بعدی بگذاریم و به این راه لذت بخش بازی با همدیگر ادامه دهیم .


بیرون گذاشتن جک ویلشر از ترکیب ...
البته این کمی سخت بود . اما نمی خواستم او را تحت فشار بگذارم . او بعد از مدت طولانی بازگشته و بازی پرفشاری در روز شنبه داشته و من تصمیم گرفتم او بیرون ترکیب باشد . تصمیم دیر هنگامی بود . در رابطه با جک نسبت به گذشته محتاط تر هستم . 


درباره بازگشت آرتتا و نقش او...
طبیعتا شما نمی توانید با 11 بازیکن ثابت در همه دیدار ها به میدان بروید . این مهم بود که چرخشی در ترکیب ایجاد کنم و البته بالانس تیم به هم نخورد . وقتی کازورلا , پودولسکی , چمبرلین بازگردند ما انتخاب های خوبی در میانه زمین خواهیم داشت . امشب من فلامینی و آرتتا را انتخاب کردم چرا که فلامینی امشب کار زیادی برای انجام مقابل همسیک داشت و البته بسیار خوب این کار را انجام داد . ناپولی بسیار خطرناک حمله می کند و در ضد حملات زهر دار است و من احساس کردم باید یک راه خوب برای کنترل آن داشته باشیم . 


درباره تاثیر فلامینی...
قطعا شما نمی خواهید با اوزیل آن را مقایسه کنید اما او بالانس بسیار خوبی به ترکیب تیم داده و کیفیت بالایی که نیاز داشتیم به تیم تزریق کرده است . قطعا همینطور است .


در وضعیت صعود قرار گرفتن...
بله . حالا ما باید با دورتمند دیدار کنیم . این گروه بسیار دشوار به نظر می رسد چرا که دورتمند امشب برنده شده و قطعا کلید صعود در بازی بعدی برابر دورتمند می باشد . 


درباره ناپولی...
من فکر می کنم آن ها در نیمه اول ضربه خوردند و و در نیمه اول بیشتر تعقیب کننده توپ بودند . در نیمه دوم نتوانستند به بازی برگردند و من فکر می کنم در یک بازه 15 دقیقه ای آخر بازی خسته شدند . اما وقتی در یک بازی لیگ قهرمانان با 2 گل عقب می افتید اگر نتوانید یک گل بزنید سخت است که به بازی ناگهان برگردید . اما آن ها تیم بسیار خوبی هستند . من امتیاز بالایی به ناپولی می دهم و البته سفر سختی برای ما برای بازی در ناپولی برابر آن ها خواهد بود . قطعا این یک جنگ سخت خواهد بود .


اینکه بردن یک عادت شده است...
ببینید , این عادت قشنگی است که داشته باشیم . من تجارب پیروزی آوری در زندگی داشته ام و تجربه دیگری نیز در مقابل داشته ام . اما متاسفانه اگر مدت زیادی در این شغل بمانید همیشه برنده نخواهید بود . 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۱۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۵۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰