loading
در حال بررسی درخواست شما
باید بازی رفت را فراموش کنیم
باید بازی رفت را فراموش کنیم

باید بازی رفت را فراموش کنیم


آرسن ونگر باور دارد آنها هنوز هم می توانند به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنند اما برای اینکار باید بازی دور رفت را به فراموشی بسپارند.

میلان در حالی سه شنبه به امارات می رود که از پیروزی راحت سه هفته پیش خود در سن سیرو 4 گل ذخبره کرده است.

اما آرسن ونگر تیم خود را بازگردانده است تا یک شکست غیر منتظره را رقم بزنند ، اگر بتوانند کاری را که به بهترین شکل بلد هستند انجام دهند-یعنی گلزنی

او گفت: " البته رو به جلو خواهیم بود. بهترین راه نادیده گرفتن بازی رفت و انجام کاری است که در برابر تاتنهام انجام دادیم. ما 2-0 عقب بودیم اما فقط به بازی ادامه دادیم چراکه می خواستیم آن بازی را ببریم. و این کاری است که باید فردا دوباره انجامش دهیم.

"ما می توانیم گل بزنیم. در دو بازی خانگی قبلی 12 گل به ثمر رسانده ایم بنابراین می دانیم که می توانیم گل بزنیم. و فردا هم هدف ما این است.

"همچنین هدف دیگر این است که موازنه ای بین دفاع و حمله ایجاد کنیم چرا که هدف اصلی شکست نخوردن است.

" من بازیکنانم را می شناسم. می دانم که غرورشان در بازی رفت صدمه دیده و می خواهند جبرانش کنند. آنها فردا به میدان خواهند رفت و عملکرد خود را به نمایش خواهند گذاشت.

" این امکان واقعا وجود دارد که پیش برویم ، البته! فوتبال فوتبال است. می دانید؟ ما در میلان 4-0 باختیم اما انها فقط 5 ضربه در چهارچوب داشتند و ما در حالی 55 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشتیم که اصلا خوب بازی نکردیم.

" دوچیز که می تواند تغییر کند : اگر آنها چهار گل زده اند پس ما نیز می توانیم. چراکه نه؟ ما تلاشمان را خواهیم کرد. می دانیم که میتوانیم عملکرد بهتری ارائه دهیم و شما می توانید به میلانی ها بگویید که ما فردا در زمین ، سراسر فوتبال بازی خواهیم کرد. یک فوتبال واقعی."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰