loading
در حال بررسی درخواست شما
باید پشت ونگر ایستاد
باید پشت ونگر ایستاد

باید پشت ونگر ایستاد





1) مکان کنونی آرسنال در لیگ
    آرسنال به هر ترتیب توانست تا مکان چهارم لیگ خود را بالا بیآورد و از همین رو نمیتوان به این تیم خورده گرفت . لیورپول با 110 میلیون هزینه امروز پایینتر از آرسنال است.

2) شکست 4-0 در لیگ قهرمانان
    درست است که ونگر 4-0 شکست خورده است اما 14 سال است آرسنال را در همین سطح ( لیگ قهرمانان ) نگه داشته است. رئال هم سابقه پیروزی 4-0 در برابر تاتنهام را داشته است !

3) وضعیت مالی در لیگ انگلستان به ونگر ضربه میزند.
    در آلمان شرایط متفاوتی داریم ، هواداران نقش زیادی در نگه داری تیم ها دارند و خبری از دلار های نفتی و عربی نیست ! در لیگ آلمان در 5 سال 4 تیم مختلف قهرمان شده اند.منچستر سیتی هرگز تا 5 سال پیش مدعی نبوده اما با هزینه های سنگین امسال مدعی سرسخت قهرمانی است .

4) بازی زیبای آرسنال
    بی تردید آرسنال به زیبایی بازی های 2 یا 3 سال پیش نیستند.بازی های اوایل قرن که واقعا دست نیافتنی به نظر میرسد اما به هر ترتیب آرسنال در سال های اخیر با ارائه بازی زیبا نتوانسته است جام بگیرد.

5) نگاهی باز تر
     سال پیش ونگر بارسلونا را در لندن شکست داد.تیمی که یکی از بهترین های تاریخ فوتبال است. در بازی برگشت با بدشانسی و بی دلیل ون پرسی را از دست داد. بنتنر یک فرصت 100% گل را از دست داد ... فابرگاس همواره میخواست که تیم را ترک کند ، در این فصل ویلشایر مصدوم شد .نصری به میلیون ها پاند تبدیل شد ! چمبرلین و فریمپونگ هم بازی های متفاوتی را نشان دادند که میتوان به آنیده آنها امیدوار بود.

6) جایگزین ندارد !!!
    جابگزین آرسن ونگر کیست ؟! به مورینیو فکر نکنید ، او به تیمی نمیرود که پول خرج نکند.وارنوک ؟ بروس ؟! یا میک مکارتی ؟! ( یا شاید ریکارد ) .... شما انتخاب کنید !

7) او با شرایط کنار امده است !
    بعد از شکست در میلان همه منتظر رفتار متفاوتی از  ونگر بودند ، اما او آرام بود و مسلط و البته کمی ناراحت ! ونگر شرایط آرسنال را درک کرده و میتواند آنرا سر و سامان دهد.

8) میلان ترسناک بود !
    کمتر کسی فکر میکرد ، میلان با بوآتنگ ، زالاتان و روبینیو بازی کند، ناپولی که باعث خروج منچستر سیتی از لیگ قهرمانان شد امروز با 13 امتیاز اختلاف از صدر ( میلان ) در رده هفتم ایستاده است. به منچستر یونایتد نگاه کنید ، بازل آنها را متوقف کرده است، شکست در براب راین میلان آماده اتفاق خیلی دور از ذهنی نبوده است !

9) ونگر متعهد ماند ، پس هواداران هم بمانند
    ونگر در سال 2009 میتوانست به تیم بزرگتری برود.شکی نبود که ونگر میتوانست به مادرید برود و تیمی داشته باشد که بهترین های جهان در آن جمع میشوند.هر بازیکنی را که بخواهید به دست میآورید و اگر مربی کار کشته ای باشید قهرمانی ها خواهند امد. آرسنال هنوز هم میتواند قهرمان FaCup شود و همه را راضی کند/

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۱,۲۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰