loading
در حال بررسی درخواست شما
ستایش آرسنال از سوی کاپیتان آرتتا
ستایش آرسنال از سوی کاپیتان آرتتا

ستایش آرسنال از سوی کاپیتان آرتتا



توپچی ها حرکت رو به جلوی خود را با کسب یک پیروزی دیگر خانگی ، با نتیجه ی دو بر صفر در برابر ناپولی ، از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ، تداوم بخشیدند

مردان آرسن ونگر ثابت کردند بیش از حد انتظار قدرتمند هستند ، به خصوص جایی که مسوت اوزیل با استارت انفجاری خود ، الیویه ژیرو را در موقعیت گلزنی قرار داد و او نیز به خوبی از عهده ی انجام این کار برآمد

در پاسخ به این سوال که آیا این بهترین بازی آرسنال در فصل جاری مسابقات بوده است یا خیر ، میکل آرتتا به اسکای اسپورت گفت : " با توجه به این که ما در مقابل یک تیم قدرتمند بازی می کردیم ، احتمالا این گونه باشد "

" ما از همان اول قدرتمند ظاهر شدیم ، در کار با توپ خیلی خوب بودیم ، توپ های برگشتی را بسیار عالی از آن خود کردیم و در نهایت به عنوان یک تیم ، بسیار کارآمد بازی کردیم. 45 دقیقه ی اول این مسابقه استثنایی بود "

آرتتا افزود : " ما می دانیم بازیکن هایی داریم که به راحتی می توانند در خط حمله گلزنی کنند. امسال ، حتی اواخر سال گذشته همه به سختی تلاش می کردند و شاهد یک همدلی و همبستگی فوق العاده ای در تیم بودیم و هستیم "

" ما می دانیم که اگر توپ را از دست بدهیم ، به راحتی و به سرعت دوباره می توانیم آن را به دست بیاوریم. به نظر من نکته ی کلیدی همین مساله است ، زیرا اگر ما توپ های برگشتی را در یک سوم انتهایی زمین حریفان خود صاحب شویم ، بسیار خطرناک ظاهر خواهیم شد "

آرسنال ده دیدار اخیر خود را در تمامی مسابقاتی که به میدان رفته پیروز شده است ، با این حال آرتتا معتقد است هنوز هم جا برای پیشرفت بیشتر وجود دارد

آرتتا اینگونه ادامه می دهد : " این تازه شروع کار است. ما هنوز چیزی برنده نشده ایم و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده است "

" من فکر می کنم می توانیم بهتر از این شویم. ما بازیکن های مصدومی داریم که منتظر بازگشت آن ها هستیم تا بتوانیم کیفیت بیشتری به تیممان اضافه نماییم "

" فعل خواستن در اطراف تیم موج می زند. ما می خواهیم روند پیروزی هایمان را تداوم ببخشیم ، این خیلی خوب است و ما مصمم هستیم این کار را انجام بدهیم "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۱۰
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : Skysports.com
بازدید: ۱,۸۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰