loading
در حال بررسی درخواست شما
لیگ قهرمانان اروپا (بانوان) : آرسنال 4-3 پوتسدام
لیگ قهرمانان اروپا (بانوان) : آرسنال 4-3 پوتسدام

لیگ قهرمانان اروپا (بانوان) : آرسنال ۴-۳ پوتسدام

















[تصویر: 7smwat6ww0k7pbq7xrh.jpg]
[تصویر: uryq0sqhr6pv623gf81.jpg].[تصویر: 95mdrc8he8brq0sy5eiy.jpg]
.
.

تیم بانوان آرسنال در بازی برگشت برابر پوتسدام در خاک آلمان با یک پیروزی لذت بخش صعود خودش به مرحله ی 1/8 نهایی را قطعی کرد.

آرسنال همانند بازی رفت 2-0 پیش افتاد اما در نیمه ی دوم بازی 3-3 شد و گل دقایق پایانی بازیکن تعویضی بازی را به سود آرسنال به پایان برد در حالی که حتی اگر بانوهای توپچی بازی را 4-3 می باختند باز هم صعود می کردند.

لورا هاروی هیچ تغییری نسبت به بازی رفت در تیم ایجاد نکرده بود و باز هم 5 مهاجم در میدان حضور داشتند.اسمیت،یانکی،داویسون،نابز و لیتل مهاجمین آرسنال بودند.

آرسنال بسیار شگفت انگیز آغاز کرد و کلی اسمیت 33 ساله که در سال 2008 بین 5 نفر پایانی لیست بهترین بازیکن جهان قرار داشت در دقایق 27 و 34 دو گل برای توپچی ها به ثمر رساند.

چند دقیقه پس از گل دوم اسمیت،یانکی مصدوم شد و هاروی خیلی زود الن وایت را جایگزین او کرد.

بانوهای قرمز پوش تا اینجای کار 4-1 پیش بودند و دیگر نیازی به گل زدن نداشتند.تا اینکه 3 دقیقه پس از نیمه ی دوم پوتسدام یکی از گل ها را جبران کرد.

در دقیقه ی 57 باز هم اسمیت با تجربه به کمک آرسنال آمد و اختلاف را بیش از پیش کرد.بلافاصله پس از گل او پوتسدام روی یک ضد حمله بازی را 3-2 کرد.

3260 تماشاچی در استادیوم کارل لیِبنچ فشار را بر روی آرسنال زیاد کردند و گل سوم هم از راه رسید.بازی 3-3 شده بود ولی باز هم آرسنالی ها به مرحله ی بعد می رفتند.

در دقیقه ی 81 در حالی که پوتسدام برای گل چهارم حمله می کرد الن وایت به خوبی گل برتری را به ثمر رساند و پوتسدام شکست خورد.این اولین شکست تیم آلمانی در خانه در تاریخ 25 ساله ی باشگاهش بوده است.

حالا توپچی ها که قهرمان سال 2007 این جام شده بودند باید منتظر قرعه کشی باشند تا حریف بعدیشان مشخص شود و برای کسب سومین جام در این فصل تلاش کنند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۱۹
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰