loading
در حال بررسی درخواست شما
ما فقط به شکست دادن چلسی و قهرمانی فکر می‌کنیم!
ما فقط به شکست دادن چلسی و قهرمانی فکر می‌کنیم!

ما فقط به شکست دادن چلسی و قهرمانی فکر می‌کنیم!

وقتی در والنسیا بودید گفته می‌شد که شما یک مربی عالی برای لیگ های داخلی هستید اما مربی خوبی برای جام‌ها نخواهید بود، اما الان فرصت این را دارید که چهارمین لیگ اروپای خود را ببرید، چه احساسی در این باره دارید؟
 
ظهر بخیر میگویم به وقت انگلستان وعصر بخیر به وقت باکو، پاسخ دادن به سوال شما سخت است و من درست سوال شما را متوجه نمی‌شوم.
 
در حال حاضر بسیار خوب و شاداب هستم، در این لحظه با توجه به این فرصتی که برای من و برای بازیکنانم فراهم شده است حس بسیار خوبی دارم، من ممکن است پیروز شوم یا ممکن است شکست بخورم، هیچ چیز قطعی نیست، اما ما تمام تلاشمان را برای قهرمانی خواهیم کرد.
 
 
 نظر شما راجع به صعود اسپارتا پراگ به لیگ اروپا چیست؟ [اشاره به اشتباه گرفتن سالویا پراگ با اسپارتاپراگ در مرحله یک چهارم نهایی توسط چلسی]
 
با تمام احترام در حال حاضر به اسپارتا پراگ فکر نمی‌کنم. ما می‌خواهیم برای خودمان پیروز و قهرمان شویم، اما اگر این باعث خوشحالی آنها نیز می‌شود از آن استقبال می‌کنم، ما در مورد فینال خودمان فکر می‌کنیم ما یک چالش بسیار بزرگ فردا داریم، مهمترین هدف برای ما بردن یک جام و لذت بردن از آن است، هر جامی برای آرسنال و چلسی چه در اروپا چه در انگلیس مهم است.
 
ترکیب اصلی برای فردا چه کسانی خواهند بود؟ آیا پتر چک بازی خواهد کرد؟ آیا شما از همه اتفاقاتی که برای او رخ داده است آگاه هستید؟
 
می‌خواهم اول آن را به بازیکنان بگویم، فردا به آنها اعلام خواهم کرد، می‌توانم در مورد چک بسیار صحبت کنم اما دور از همه این حرف‌ها او یک مرد فوق‌العاده و یک بازیکن بسیار باکیفیت و قابل اعتماد و فوق‌العاده حرفه‌ای است، رفتار و منش او فوق‌العاده است، فردا بازی آخر برای او خواهد بود، من می‌خواهم کنار او یک کار بسیار مهم انجام دهیم، ما در مورد این موضوع حرف زده‌ایم، چه بازی کند چه نکند ما برای قهرمانی و شکست دادن چلسی مصمم هستیم.
 
 
آیا در مورد بردن یک جام برای آرسنال احساس مسئولیت می‌کنید؟
 
من فقط در مورد خودم فکر نمی‌کنم و این حس مسئولیت را ندارم بلکه من نسبت به هر اتفاقی که در آرسنال رخ بدهد احساس مسئولیت می‌کنم، من می‌خواهم اینجا یک کار و پروژه بسیار مهم را انجام دهم مانند بردن این جام، ما در این رقابت بسیار خوب ظاهر شدیم و سزاوار پیروزی و قهرمانی در آن هستیم. در آغاز ما برای رسیدن به هدفمان [صعود به لیگ قهرمانان] دو راه داشتیم، قهرمانی در لیگ اروپا یا انجام این کار توسط لیگ برتر، که ما از آن بازمانده‌ایم و فقط یک مسیر برای ما باقی مانده است.
 
 
آیا بردن لیگ اروپا افتخارات ونگر را پشت سر خواهد گذشت؟
 
آرسن ونگر یه شخصیت بسیار بزرگ است و هر کاری او در این باشگاه انجام داده است فوق العاده بوده است و من برای او احترام خیلی خیلی زیاد قائل هستم، او به این تیم و فوتبال چیزهای زیادی داد و فرهنگ فوتبالی جدیدی وارد باشگاه و لیگ انگلستان کرد، من می‌خواهم میراث او را نگه دارم و بقیه چیزها را نیز پرورش دهم، من وقتی به اینجا رسیدم با او صحبت کردم و چیزهای بسیار زیادی از او یاد گرفتم، او بسیار انسان بزرگ و شریفی است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۳/۸
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۵۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰