loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از پیروزی مقابل مارسی
مصاحبه ونگر پس از پیروزی مقابل مارسی

مصاحبه ونگر پس از پیروزی مقابل مارسی


در مورد یک بعد از ظهر راحت

ما بازی را در اختیار داشتیم و در مجموع تهدید خاصی برایمان وجود نداشت. گاهی موقعیتهایی را از دست دادیم و از این رو نتوانستیم گل بعدی را زودتر به ثمر برسانیم اما کنترل خوبی داشتیم واحساس میکردم گلها از راه میرسند.شاید برای من کمی دیر این اتفاق افتاد اما بالاحره به گل رسیدیم.

در مورد اینکه میگویید ویلشر یک گلزن عادی نیست

خوشحالم اگر من اشتباه کرده باشم. گل اولش را دوس دارم، قبلا کمی عجله میکرد و به این فکر کرد که «رمسی چه کاری میتواند انجام دهد ، منم میتوانم به خوبی انجامش بدهم». او مقابل دروازه خونسرد است بویژه روی گل اول آین را نشان داد.

در مورد اینکه دوازده امتیاز دارید اما هنوز صعودتان قطعی نیست

این باورکردنی نیست اما حقیقت دارد. این وضعیت ساده ای نیست ما باید کار را تمام کنیم. وضعیت پیچیده ایست چون شما فکر میکنید آنجا میروید و باخت بزرگی نمیدهید اما از نظر من این میتواند اشتباه باشد. ما به آنجا میرویم و تلاش میکنیم بازی مثبتی را از خود ارائه دهیم و برای برد تلاش کنیم. هرچیزی دیگری جز این میتواند برایمان قمار بزرگی باشد. با این وجود مارسی بازی آخرش را در خانه انجام میدهد و آنها هنوز آن بازی را نباخته اند.آنها تحت فشار خواهند بود تا حداقل امتیازی را در این گروه بتوانند کسب کنند.

در مورد به میدان فرستادن ترکیبی قدرتمند مقابل ناپولی

بله، ما برنامه سختی داریم و من باید کمی چرخش در ترکیب ایجاد کنم.
قبل از آن دیدار ما سه بازی در لیگ برتر داریم بنابرین من باید طوری از ترکیب استفاده کنم که امتیازی در لیگ از دست ندهیم همچنین با ترکیبی قدرتمند به دیدار ناپولی برویم.

در مورد اینکه آیا این شما را آزار خواهد داد

این واقعیت است. این اولین باریست که من در بیش از ۱۵۰ تجربه ام در لیگ قهرمانان با آن روبرو شده ام.(کسب ۱۲ امتیاز و قطعی نبودن صعود)

در مورد مارسی

معتقدم در بازی اول مقابل ما بسیار خوب ظاهر شدند. امشب آنها به خوبی توپ را دنبال کردند و تجربه خوبی برای بازیکنان جوانی که در ترکیبشان داشتند بود. من فکر میکنم حقیقت این است که مردم مارسی با تیم فوتبالشان زندگی میکنند طبیعتا فوتبال در آنجا معنای خاصی دارد و آنها نگرش خاصی را دنبال میکنند.

در مورد فلورین تاوین

من فکر میکنم وقتی او و والبوئنا به بازی امدند آنها در خط حمله خطرناکتر شدند.

در مورد اینکه ویلشر گلزنی را به بازی خود اضافه کرده

صحبتهای من در مورد آرون شوخی بود اما فک میکنم این مسئله موجب خطور این تفکر به ذهن ویلشر شده که او باید به خوبی گلزنی کند.قطعا وقتی فوتبال بازی میکنید میخواهید هافبکهایتان برایتان گلزنی کنند.

در مورد اینکه فلامینی آستینهای خودرا برید

من این کار را دوست ندارم و او دیگر این کار را تکرار نخواهد کرد. بله این سنت باشگاه است و من را شگفت زده کرد. ما آن را نمیخواهیم.

در مورد از دست دادن پنالتی توسط اوزیل

شاید این خبر خوبی برای انگلستان است. من معتقدم هرکسی میتواند پنالتی را از دست دهد. فکر میکنم دورخیز او برای توپ کمی کوتاه بود اما این سبک و روش او برای زدن پنالتیست.


در مورد باز بازی کردن ویلشر


او در نوجوانی در کناره ها بازی کرده است در سمت راست. متوجه هستم که اگر بخواهم بازی اورا در کناره ها محدود کنم نمیتواند آنجا بازی کند.بنابرین او کاملا آزاد است تا به وسط حرکت کند.

در مورد بلوغ تیمتان

در حال حاضر ما آن را نشان میدهیم. آیا این به دلیل سطح خوب اعتماد به نمفسمان که از نتایج خوبمان ناشی شده هست یا صرفا به خاطر بلوغ ما؟ من فکر میکنم ناشی از هردو باشد. این احساس را انتقال میدهیم که از نظر دفاعی به خوبی اوضاع را مدیریت میکنیم.

در مورد اینکه از مارسی انتظار بیشتری میرفت

هرگز قبل از بازی نمیدانید. نمیدانم شاید ما امشب بیش از حد قوی بودیم.

در مورد اینکه هنوز صعود نکرده اید

گوش کنید! ساده است که نتایج مارسی موجب شده هیچ امتیازی نگرفته باشند.
انها نمیخواهند که با صفر امتیاز کارشان را به پایان ببرند ،بنابرین امیدوارم مقابل دورتموند آنگونه که در بازی رفت مقابل ما ظاهر شدند بازی کنند و در این صورت آنها میتوانند شانس داشته باشند و یک تساوی از آنها میتواند صعود ما را تضمین کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۹/۶
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰