loading
در حال بررسی درخواست شما
موناکو ۰ آرسنال ۲
موناکو ۰ آرسنال ۲

موناکو ۰ آرسنال ۲

 
یکی از بازیهای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه لوئی دوم بین موناکو و آرسنال برگزار شد.
 
ترکیب آرسنال:
 
اوسپینا، مرتساکر، کوشلنی، بلرین، ناچو مونرئال، کوکلن، اوزیل، کازورلا، الکسیس سانچز، ‏دنی ولبک، ژیرو
 
ترکیب موناکو:
 
 
سوباشیچ، فابینیو، کورزاوا، عبدالنور، والاس، کوندوگبیا، دیرار، ژوائو موتینیو، تولالان، ‏مارتیال، برباتوف
 
دقیقه 2 موتونیو از پشت محوطه جریمه آرسنال شوتی را به سمت دروازه زد که توپ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
 
دقیقه 14 اولین خطر برای آرسنال شکل گرفت.حرکت از سمت راست از بلرین و سانتر این بازیکن روی دروزاه با ضربه سر ژیرو همراه بود ،اما توپ با اختلاف اندکی از گوشه دروازه به بیرون رفت.
 
دقیقه 20 الیویر زیرو از سمت چپ توپی را به پشت محوطه شش قرم حریف فرستاد ،کازورلا از همانجا با ضربه ای والی قصد باز کردن دروازه را داشت که در بین راه توپ به مدافعین حریف برخورد کرد و راهی به چاپوب پیدا نکرد.
 
دقیقه 24 روی یک ضربه آزاد آرسنال صاحب موقعیت شد،کازورلا توپ را فرستاد،عبدنور روی توپ اثر گذاشت اما توپ در شرایط ایده الی به کوشلنی رسید و این بازیکن ضربه خود را در شرایطی سخت زد که توپ با بدشانسی به تیر افقی دروزاه اثابت کرد و به بیرون رفت،کمک داور بازی اعلام آفساید کرد،تصمیمی که کاملا مشخص بود که به اشتباه گرفته شد.
 
دقیقه 36 آرسنال مزد برتری خود را گرفت و گل اول خود را به ثمر رساند:توپ در یک رفت و برگشت در پشت محوطه جریمه به ولبک رسید،این بازیکن بلافاصله توپ را در عمق به ژیرو داد،ژیرو در حالی که دروازه بان بیرون امده بود ضربه را زد،توپ به دروازه بان حریف خود و باز هم دربرابر ژیرو قرار گرفت و این بازیکن بدون معطلی با پای راست طاق دروازه موناکو را فرو ریخت تا مزد بازی خوب خود در نیمه اول را بگیرد.
 
یک دقیقه پسا از گل اول چیزی نمانده بود که آرسنال اختلاف را به دو گل برساند.سانچز توپ را سمت چپ به روی دروازه ارسال کرد،عبدنور روی سر ژیرو ضربه را زد اما توپ به ولبک رسید،دنی ضربه سنگینی به سمت دروازه شلیک کرد،توپ در حالی که میرفت در درون دروازه قرار بگیرد با بدشانسی به عبدنوری که روی زمین افتاده بود برخورد کرد و به کرنر رفت.
 
دقیقه 42 سانچز به طور واضح درون محوطه جریمه با بی احتیاطی یار حریف به زمین خورد،اما این داور بازی بود که در تصمیمی عجیب این صحنه را تمارض تشخیص داد و الکسیس را با کارت زرد خود جریمه کرد.
 
در یک دقیقه اخر بازی آرسنال 2 شانس گلزنی خوب داشت که متاسفانه به هدر رفت.اولین فرصت را ولبک از سمت راست شکل داد و پاس در عرض محکمی را به درون محوطه و دهان دروازه فرستاد،ژیرو روی توپ اثر گذاشت اما توپ با بدشانسی به همانجایی رفت که دروزاه بان موناکو انتظارش را میکشید ،چند ثانیه پسا از این تپ باز هم ولبک از سمت راشت وارد محوطه جریمه شد،این بار خود دنی ضربه را از زاویه تقریبا بشته زد که دروازه بان ححریف باز هم توپ را مهار کرد.
 
نیمه اول این دیدار با بازی هوشمندانه یاران ونگر با تک گل زیرو به سود آرسنال به اتمام رسید. 
 
دقیقه 52 روی یک ضربه آزاد اوزیل ضربه خوبی را به سمت دروازه حریف زد که سوباشیچ با واکنش خوب خود توپ را از طاق دروازه به کرنر فرستاد.
 
دقیقه 63 رمزی جایگزین کوکلن شد.
 
دقیقه 64 و روی ریباند اوزیل از روی خط 18 قدم ضربه سر ضربی را زد که با کمترین اختلاف از کنار دروازه توپ به بیرون رفت.
 
دقیقه 71 ولکات جای ولبک را گرفت.
 
دقیقه 73 پاس به عقب مدافع موناکو به دروازه بان را سوباشیچ با دست جمع کرد اما داور بیتفاوت از کنار این صحنه عبور کرد در حالی که طبق قانون باید ضربه آزاد غیر مستقیم اعلام میشد.
 
دقیقه 79 رمزی گل دوم را به ثمر رساند.پاس پشت مدافعین اوزیل برای مونرئال و سانتر رو به بیرون این بازیکن توپ را بهولکات رساند،تئو با یک ضربه فنی توپ را زد که با بدشانسی توپ به تیر دروازه خورد اما در برگشت رمزی صاحب توپ شد و با یک ضربه محکم و خوب کار را 2.0 گرفت.
 
دقیقه 83 گیبس جایگزین مونرئال شد.
 
در دقائق پایانی موناکو با خوش شانسی و البته درخشش سوباشیچ از خطر حذف شدن گریخت.سانچز توپ را روی ضربه آزاد به روی دروازه فرستاد،ژیرو با پروازی بلند خود را به توپ رساند و با پای چپ توپ را زد ،توپ در آستانه ورود به دروازه با عکس العمل خیره کننده سوباشیچ به کرنر رفت تا موناکو در جام بماند.
 
دقاوق پایانی بازی و 5 دقیقه وقت اضافه هم بدون رد و بدل شدن گل به اتمام رسید تا آرسنال در عین استحقاق و برتری از گردونه رقابتها کنار برود.
 
بدون شک عملکرد آرسنال در بازی رفت و اتفاقات نادر فوتبال بود که مانع حضور تیم شایسته ارسنال در دور بعد این رقابتها شد.عملکر بی نقص آرسنال در بازی برگشت فقط یک گل دیگر کم داشت.
 
پرونده این رقابتها برای ارسنال در سال جاری بسته شد تا این تیم شانس خود در جام حذفی و لیگ برتر را برای رسیدن به جام قهرمانی آزمایش کند.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۰۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰