loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: باید شروع خوبی داشته باشیم
ونگر: باید شروع خوبی داشته باشیم

ونگر: باید شروع خوبی داشته باشیم


قرعه کشی لیگ قهرمانان دیروز در موناکو برگزار شد و آرسنال در گروه B با تیمهای شالکه، المپیاکوس و مونپولیه رقابت خواهد کرد.

اولین بازی آرسنال روز 18 سپتامبر در مقابل مونپولیه و در کشور فرانسه برگزار خواهد شد و ونگر معتقد است تیمش در صورتی می تواند تیم اول گروه شود که شروع خوبی داشته باشد.

"ما مدعی اصلی اول شدن هستیم چون تجربه بیشتری نسبت به بقیه تیمها داریم، اما با تجربه ای که داریم می دانیم لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان است، هر تیم شرایط خاص خودش را دارد، تیمها در تمام بازیها برای پیروزی پا به میدان می گذارند و شما باید همه حریفان را جدی بگیرید و شروع خوبی داشته باشید.

" ما کارمان را در مونپولیه آغاز می کنیم که بازی سختی است و آنها هواداران پرشوری دارند، قطعاً حضور در لیگ قهرمانان نیز از نظر روانی روی آنها تاثیر گذار است و آنها تحریک می شوند، بنابراین نکته مهم برای ما این است که در بالاترین سطح تمرکز خود باشیم.

" خیلی از بازیکنان چنین جوهای پر شوری را در جنوب فرانسه تجربه نکرده اند و از این بابت سورپرایز خواهند شد اما ما تجربه داریم.

"هنوز با ژیرو در این مورد صحبت نکرده ام، قطعاً شرایط ویژه ای برای او خواهد بود ولی مهمترین چیز این است که تیم خوب عمل کند، ما روی بازی تمرکز می کنیم و ژیرو هم همین کار را خواهد کرد."

ونگر می گوید بازیهای تیمش مقابل شالکه و المپیاکوس هم بازیهای دشواری خواهند بود.

"شالکه همیشه تیم قدرتمندی است، آنها محبوب ترین تیم لیگ هستند و هواداران زیادی دارند، هوادارانی که به شدت از آنها حمایت می کنند، از نظر تاریخی هم آنها باشگاه بزرگی هستند، آلمان کشوری صاحب فوتبال است پس هیچ بازی آسانی مقابل تیمهای آلمانی نخواهید داشت.

"المپیاکوس هم ما را در زمین خودش شکست داده و ما از قبل روی آنها شناخت داریم، در ورزشگاه امارات ما را اذیت کردند، فصل گذشته به سختی توانستیم آنها را شکست دهیم، پس می دانیم که آنها هم تیم خوبی هستند، آنها همیشه قهرمان لیگ یونان می شوند و تجربه زیادی در لیگ قهرمانان دارند."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۱۰
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۱۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰