loading
در حال بررسی درخواست شما
گابریل : قرار نیست دفاع کنیم
گابریل : قرار نیست دفاع کنیم

گابریل : قرار نیست دفاع کنیم

گابریل معتقد است بازی منطقی آرسنال در شهر مونیخ میتواند راه حل موفقیت در مونیخ باشد.
آرسنال که دوبازی اول خود را در لیگ قهرمانان باخته بود با شکست بایرن مونیخ در لندن با نتیجه 2-0 کار خود را برای لیگ قهرمانان از نو آغاز کرد.

در لندن بازی اعداد عجیبی را رقم زد، آرسنال در حالی 2-0 پیروز میدان شد که تنها 31% بازی را در اختیار داشته و مونیخ که گلزن های بسیار توانمندی دارد نتوانست از 22 موقعیت خلق شده خود حتی یک گل به دست بیآورد.
بایرن در حال حاضر در صدر جدول است و با المپیاکوس هم امتیاز است، این در حالی است که تنها 3 امتیاز با آرسنال فاصله دارند. با دو شکست ابتدایی آرسنال، تیم های این گروه بسیار نزدیک به هم شده اند و احتمالا در روز پایانی مرحله گروهی صعودکنندگان مشخص میشوند.

گابریل در مورد بازی لیگ قهرمانان گفت : بازی در شهر مونیخ برگزار میشود و داستان با لندن فرق میکند پس ما هم متفاوت بازی خواهیم کرد اما این به معنی بستن لاک دفاعی نیست. ما تیم بزرگی هستیم ، ما آرسنال هستیم و باید از ما ترسید ما حمله میکنیم چون نیاز به نتیجه داریم اما قرار نیست احساسی بازی کنیم بلکه با یک بازی منطقی میتوانیم هم بازی زیبایی ارائه دهیم و هم نتیجه را به دست آوریم.
ما خوب میدانیم با چه شرایطی رو در رو خواهیم بود ، بایرن تیم فوق العاده ایست هواداران بسیار خوبی دارد و ما هم منتظر رقابت بزرگی در مونیخ هستیم.

گابریل در آرسنال پیشرفت چشمگیری داشته و در کنار کوشیلنی یا مرتساکر به خوبی میتواند قرار بگیرد.
او در اوایل فصل در ورزشگاه چلسی با دیگو کاستا هم درگیر شد که هواداران آرسنال خیلی از برخورد گابریل ناراضی نبودند.

گابریل در ادامه گفت : سبک بازی من به سبک لیگ برتر انگلستان میخورد، من کاملا با شرایط بالانس شده ام. هر بازی بهتر میشوم و هر بازی تجربیاتی کسب میکنم در حال حاضر به تیم کمک میکنم و در اختیار مربی هستم در صورتی که برای بازی انتخاب شوم بهترین بازی خود را ارائه میدهم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۸/۱۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : TeamTalk
بازدید: ۱,۹۹۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰