loading
در حال بررسی درخواست شما
گیبس: به عملکردی بی نقص نیاز داریم
گیبس: به عملکردی بی نقص نیاز داریم

گیبس: به عملکردی بی نقص نیاز داریم

کایرن گیبس از آرسنال می خواهد تا سه شنبه شب با ارائه یک عملکرد بی نقص در برابر میلان غرور از دست رفته خود را بازگرداند.

تیم آرسن ونگر که در سن سیرو 4-0 بازنده شد در دومین بازی خود برای راهیابی به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تلاش می کند.

گیبس که در ان بازی از مصدومیتی طلانی مدت بازگشته بود از تیمش می خواهد تا نمایش ضعیفی که در آن بازی ارائه دادند را تلافی کنند.

او در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت : " تمام تیم از بازی رفت بسیار ناراحت و متاثرند. یک عملکرد مایوس کننده بود. زمین بازی مناسب نبود و انها باید به خوبی در آن بازی می کردند و آن شب مجبور بودید آن را بپذیرید.

"مجبورید که آنجا باشید. اما اگر هم بهترین عملکردتان را به نمایش نگذارید و هم بدشانس باشید ، هیچ شانسی برای پیروزی ندارید. هر دو این مشکلات با هم برای ما رخ داد و نتیجه زجرآوری گرفتیم.

" اما در بازگشت ما ذهنیتی فوق العاده ای را در چند بازی گذشته از خود نشان دادیم و حالا شتابی را به وجود آوردهایم که دوست داریم آن را ادامه دهیم. باید این را باور کنیم که در غیر اینصورت امتیازی برایمان وجود نخواهد داشت. اگر آنها ما را 4-0 شکست دادند چرا ما نتوانیم همانند این کار را انجام دهیم؟

" در اخرین بازی خانگیمان 5 گل به ثمر رساندیم. نیاز داریم تا یک عملکرد بی نقص ارائه کنیم و بالانسی بین دفاع و حمله داشته باشیم. شما نمی توانید شکست 4-0 در لیگ قهرمانان را بپذیرید و ما می خواهیم این غرور از دست رفته راباز گردانیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۲۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰