loading
در حال بررسی درخواست شما
دفاع جلوی اسپانیا دشوار است
دفاع جلوی اسپانیا دشوار است

دفاع جلوی اسپانیا دشوار است


با توجه به محرومیت فیلیپ مکسس از بازی اسپانیا به نظر می رسد لورن کوشلنی جای او را در قلب دفاع تیم ملی فرانسه خواهد گرفت و در کنار عادل رمی به محافظت از دروازه خود کمک خواهند کرد.

لورن می گوید دفاع کردن مقابل سیستم بدون مهاجم اسپانیا کار دشواری است.

"اگر جلوی تیمی بازی کنید که یک مهاجم مشخص داشته باشد کار راحت تری دارید، اگر اینگونه نباشد باید حواستان را خوب جمع کنید و تمامی اتفاقات اطرافتان را زیر نظر بگیرید.

من و رمی یک بار کنار هم بازی کردیم و آن هم خیلی خوب پیش رفت، با کیفیتهای یکدیگر آشنا هستیم، او می داند که هر وقت دچار مشکل شد من هستم که آن را پوشش بدهم.

از نظر بدنی شرایط خوبی دارم، تمام تلاش خودم را در تمرینات کرده ام، یک بازی کامل جلوی صربستان انجام دادم ولی از آن به بعد بازی نکردم، به هر احساس می کنم همه چیز خوب است."

اسپانیایی ها با دو برد و یک تساوی و بدون باخت به این مرحله رسیده اند ولی کوشلنی می گوید آنها تحت تاثیر نام اسپانیا قرار نخواهند گرفت.

"آیا ما از اسپانیا هراس داریم؟ هم آره هم نه. هر تیمی انتظار بازی با اسپانیا را دارد، فرقی نمی کند در یک چهارم باشد یا نیمه نهایی.

بازی جلوی آنها هیجان انگیز است و لذت بردن از آن به خودمان بستگی دارد، دلیلی بر ترس از آنها نمی بینم، آنها کیفیت خودشان را دارند و ما هم همینطور.

اگر جلوی آنها کاملاً هجومی بازی کنید به دردسر خواهید افتاد، باید جلوی آنها فشرده بازی کنیم، در مقابل مدافع عنوان قهرمانی بازی خواهیم کرد و فکر می کنم این بازی همه چیز را دارد تا یک بازی شگفت انگیز شود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۲
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: یورو 2012
منبع : Goal.com
بازدید: ۱,۶۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰