loading
در حال بررسی درخواست شما
ولکات : "شانس با ما یار نبود"
ولکات : "شانس با ما یار نبود"

ولکات : "شانس با ما یار نبود"


در دیدار طولانی و سخت بین ایتالیا و انگلیس این لاجوردی پوشان بودند که 4-2 در ضربات پنالتی پس از 120 دقیقه بازی پیروز شدند و انگلیس تیم حذف شده ی میدان بود .

این شکست در حالی رقم خورد که هوادارن زیادی از انگلیس به کیو سفر کرده بودند و در بیشتر اوقات ایتالیایی ها سوار بر بازی بودند اما ولکات معتقد است تنها بد شانسی باعث حذف آنها شده.

او گفت : " همه ناراحت شد از این شکست و ما شکست بدی داشتیم."

در پنالتی ها یک تیم باید از گردونه مسابقات کنار برود ، مثل شیر یا خط کردن است و این باعث شرمساری ما است که نتوانستیم بازی را مدیریت کنیم چراکه اصلا خوب نبودیم.
آنها هرگز توقف نکردند و همه پشت تیم ما بودند و یک حمایت به معنی واقعی . این بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و پنالتی ها هم بر پایه شانس بنا شده اند.

ایتالیایی ها کارشون رو خوب انجام دادند و مالکیت و موقعیت های زیادی هم داشتند . این کار انها ما را اذیت میکرد. آنها فرصت های خوبی خلق کردند ولی به فقط یکی از انها جدی بود. شانس با ما یار نبود.

انگلیس در پنالتی ها پیشینه خوبی نداشتند و شکست در این بازی رکورد شکست در پنالتی ها را از سال 1990 تا به حال تداوم بخشید.
ولکات شانس زدن ضربه پنالتی را نداشت و آتزوری ها در پنالتی زدن ماهرتر بودند.

ما خیلی کم پنالتی خراب کرده بودیم و من تجربه ی حضور در ضربات پنالتی ها را نداشتم .

ما تنها کاری که میتوانیم بکنیم فراموش کردن است . ما نیاز داریم به روحیه مثبت و از نکات منفی باید یاد بگیریم و خودمان را برای بازی های پیش فصل برای حضوری پر قدرت در لیگ آماده کنیم. با وجود شکست و حذف از این دوره رقابت ها باید بگویم که تورنمنت خوبی بود با توجه به اینکه ما سرمربی ما دیر مشخص شد و کادر فنی نهایت تلاش را برای نتیجه گرفتن انجام داد ، و البته شانس هم نداشتیم.

ولکات پس از یک ساعت به میدان فرستاده شد و مانند بازی با سوئد موثر ضاهر نشد.

ولکات بیان کرد که حاجسون به او گفته : " آنچه را که همیشه انجامش میداده ای در زمین اجرا کن ولی برایم مقدور نبود" . من در این فکر بودم که میتوانم کارهای پیشینم را انجام بدهم ولی شانس همیشه با شما یار نیست.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۶
به قلم ♥Arsenal♥
دسته‌بندی: یورو 2012
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰