loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال برای قهرمانی در لیگ اروپا می جنگد!
آرسنال برای قهرمانی در لیگ اروپا می جنگد!

آرسنال برای قهرمانی در لیگ اروپا می جنگد!

خاطره‌ی شکست سنگین در بازی رفت باقی خواهد ماند اما برخلاف آن بازی آرسنال توانست در دو مسابقه‌ی بعدی خودش دو پیروزی مهم بدست بیاورد و در جدول با منچستر یونایتد فاصله ای دو امتیازی بگیرد و همچنین به ششمین تیم انگلیس که به مرحله‌ی بعد مسابقات حذفی اروپا می رود تبدیل شود‌.

پریمیر لیگ از ابتدا اولویت اصلی امری در آرسنال بوده است اما لیگ اروپا تنها جام امری است که میتواند در فصل اول حضورش در آرسنال بگیرد.

آنها دیشب در امارات با کمک عملکرد خوب اوبامیانگ و رمزی موفق شد تا رن را شکست دهد.نایلز و کولاسیناچ و کوشیلنی نیز عملکرد تاثیر گذاری داشتند. موستفی در روز برگشتش به ترکیب عملکرد ضعیف و پر اشتباهی داشت.
ترکیب آرسنال تفاوت کمی با ترکیب پیروز آنها برابر منچستر داشت و تنها چک جای لنو را گرفته بود و موستفی به جای سوکراتیس محروم بازی کرد.در بیست دقیقه‌ی پایانی بازی میخیتاریان و ایوبی جایگزین لاکازت و اوبامیانگ شدند و بازی را از دست رن درآوردند تا با زدن گل سوم توسط اوبامیانگ تیم از فشار خارج شود و خطر برگشت رن که در نیمه‌ی دوم عملکرد خوبی داشت را کاهش دهد.


اوبامیانگ در این بازی عملکرد خوبی داشت و دو گل زد و با هشیاری یک پاس گل به مایتلند نالیز نیز داد و بهترین بازیکن زمین شد هرچند که فرصت‌های خوبی را برای هتریک کردن از دست داد.

آرسنال در این مسابقات ده بازی داشته است و حالا پنج بازی دیگر تا قهرمانی فاصله دارد و امری مطمئن هست که آرسنال از پس بازی های پیش رو به خوبی برمی آید.


آرسنال عملکرد های متفاوتی از خود در این فصل نشان داده است اما آنها تلاش میکنند تا فصل را به خوبی به اتمام برسانند.آنها مهره های تهاجمی بسیار خوبی دارند که انتخاب از بین آنها کار سختی است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۲۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰