loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش بازی اتلتیکو مادرید - آرسنال
پیش بازی اتلتیکو مادرید - آرسنال

پیش بازی اتلتیکو مادرید - آرسنال

آرسن ونگر امیدوار است با پیروزی در زمین اتلتیکومادرید در دور برگشت مرحله‌ی نیمه‌نهایی لیگ اروپا، رویای قهرمانی‌اش در یک رقابت اروپایی به حقیقت بپیوندد.

این سرمربی فرانسوی که در تابستان از سِمَت سرمربی‌گری آرسنال کناره‌گیری خواهد کرد در طول ٢٢ سال سرمربی‌گری خود، طعم قهرمانی در یک رقابت اروپایی را نچشیده است و حالا برای رسیدن به فینال لیون، باتوجه به تساوی ١-١ خانگی، دست پایین را دارد.آنتونیو گریزمن ده دقیقه بعد از گل پیروزی بخش الکساندر لاکازت، با وجود یک یار کمتر، توانست گل تساوی را در دقیقه ٨٠ به ثمر برساند.آرسنال برای رسیدن به فینال باید حداقل یک گل را به ثمر برساند، اما علیرغم شکست در تمامی بازی های خارج از خانه در سال ٢٠١٨، سرمربی تیم نگران این موضوع نیست.

ونگر درمورد عملکرد ضعیف خارج از خانه گفت: "در لیگ برتر بله، اما در لیگ اروپا خیر، در لیگ انگلیس مدتی است که شرایط خارج از خانه ما نگران کننده بود، اما بازی فردا بازی است که باید روی نمایشمان تمرکز کنیم، این مهم ترین چیز است."

اخبار دو تیم
آرسنال برای این بازی مصدومیت جدیدی در ندارد.هنریک میخیتاریان که بدلیل مصدومیت از ناحیه زانو در دور رفت حضور نداشت، اما در بازی مقابل منچستریونایتد که با نتیجه ٢-١ به پایان رسید، موفق به گلزنی هم شد.الکساندر ایووبی نیز علیرغم مصدومیتی جزئی در ناحیه همسترینگ، با تیم به مادرید سفر کرده است اما محمد الننی از ناحیه قوزک و سانتی کازورلا نیز از ناحیه آشیل همچنان مصدوم هستند. همچنین پیر امریک اوبامیانگ نیز جواز همراهی تیم در لیگ اروپا را در اختیار ندارد.

از آنسو، دیگو کاستا که آمادگی خودش را پیدا کرده است، احتمالا از ابتدا برای اتلتیکو به میدان برود.مهاجم سابق چلسی در بازی رفت روی نیمکت قرار داشت و به میدان هم نیامد، اما حالا که از کمند مصدومیت ران پا رهایی یافته است احتمالا از ابتدا در زمین حضور داشته باشد.مدافع برزیلی باتجربه‌ی اتلتیکو یعنی فیلیپه لوئیز بعد شکستن پایش در اواسط ماه مارس حالا ممکن است اولین حضورش را در ترکیب تیم داشته باشد، اما دیگو سیمئونه گفته است که او آمادگی ٩٠ دقیقه بازی را ندارد.

🔸پیش‌بینی چارلی
آیا آرسنال می‌تواند موفق شود؟
 متأسفانه جواب برای من منفی است. واقعا دلم می‌خواهد اشتباه کنم و آنها موفق به صعود شوند، اما میترسم یکبار دیگر ناکام بمانند.اگر ده نفره شدن اتلتیکو در دور رفت را فراموش کنیم که سبک بازی‌شان همچنان مثل قبل بود، جالب خواهد بود که رویکردشان در بازی برگشت چیست.دیگو کوستا برگشته است و ممکن است به کوین گامیرو در فاز تهاجمی ملحق شود اگه که واقعا می‌خواهند آرسنال را تحت فشار قرار دهند، از آنسو که آرون رمزی کلید دستیابی به توپ در نقاط حساس است و خلق موقعیت برای الکساندر لاکازت.

آیا شکودران موستفی و لورن کوشیلنی در زمین خواهند بود؟
من که نمی‌توانم به آنها اعتماد کنم. تنها کاری که لازم بود انجام دهند حفاظت از پیروزی ١-٠ بود، اما در انجام این کار ناموفق بودند.من از عملکرد خط حمله‌ی آرسنال در مقابل منچستريونايتد تحت تاثیر قرار گرفتم در آنها می‌بینم که بتوانند دو گل بزنند، اما مشکل خط دفاعی آنهاست که و اگر پیشروی کنند دروازه‌شان مقابل اتلتیکو باز خواهد شد.

پیش بینی چارلی ۲-۱ به سود آرسنال

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۲/۱۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۲۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰