loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از پیروزی مقابل المپیاکوس
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از پیروزی مقابل المپیاکوس

کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از پیروزی مقابل المپیاکوس

دیشب در مرحله ی یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا آرسنال در یونان میهمان المپیاکوس بود که موفق شد با تک گل دقیقه 81 لاکازت این تیم را در خانه اش شکست دهد. پس از این دیدار میکل آرتتا پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
 
در مورد شخصیتی که تیم از خود به نمایش گذاشت...
کاملا. پا گذاشتن به چنین ورزشگاهی سخت است. اینکه خارج از خانه باشید و در سطح اروپا بازی کنید و پیروز باشید ، درسهایی گرفتیم و چیزهای خوبی را اینجا به دست آوردیم تا تیممان را پیشرفت دهیم. 10ف 15 دقیقه ی اول بازی برایمان آزار دهنده بود زیرا نتوانستیم آنچه را که در موردش حرف زده بودیم انجام دهیم و موارد ساده را هم اجرا نکردیم. حتی یک فرصت خیلی خوب داشتیم که بتوانیم انها را در هم بشکنیم اما تئپ های ساده را هم از دست دادیم. 
 
در مورد کلین شیت...
به آنها گفتم که باید از دفاع کردن هم لذت ببرند. مانند این بازی دفاع کردن بخش بزرگی از فوتبال است. اگر توپ ساده ای را در حله از دست میدهید باید برگردید و بلافاصله آن را در دفاع پس بگیرید. آنها با قلب بزرگی بازی کردند. تلاش زیادی از بازیکنان دیدم و اینکه با جای پراکنده شدند خیلی خوب به هم می پیوندند. 
 
در مورد پیروزی خارج از خانه ...
بسیار خوشحالیم. بدیهیست که در مورد تغییر نتیجه از مساوی به پیروزی با هم حرف زده بودیم و مهم نیست که بازی در خانه باشد یا خارج ازخانه ما باید این کار را با همکاری هم انجام دهیم. بنابراین این یک تبلیغ خوب برای تیم است که باور داشته باشند میتوانیم در خارج از خانه پیروز شویم همانطور که امشب این اتفاق افتاد. سوکراتیس هم امشب کمی زانویش پیچید و خواسته بودیم در پستی متفاوت بازی کند اما فکر میکنم در انتهای بازی کمی اذیت شد.
 
در مورد اینکه کمی شانس همراه او بود...
در ده دقیقه ی اول شاید کمی با شما در اینباره موافق باشم اما در مورد 20 دقیقه ی انتهایی بازی آنها خوش شانس بودند. ما میتوانستیم دو یا سه گل بزنیم. تیر را به لرزه دراوردیم و بعد از آنها هم موقعیت های گلزنی داشتیم. 
 
چه اتفاقی بین سوکراتیس و هواداران افتاد...؟
نمیدانم، ندیدم. ببخشید
 
در مورد فرصت حضور در جمع شانزده تیم 
نمیدانم. به تمامی آمار نگاه میکنم که ببینم آنها در دو سال اخیر در خانه چطور عملکردی داشته اند. خیلی چشمگیر است بنابراین میدانم که خیلی سخت است. بازی متفاوتی در امارات خواهد بود و میدانم که امتیازی که خارج از خانه گرفتیم خیلی نکته ی مثبتیست.
 
در مورد اینکه ساکا تا به اینجای فصل 9 پاس گل  داده ...
 من واقعاً از نحوه پیشرفت او راضی هستم. واقعاً از نحوه برخورد او در این شرایط رضایت دارم  زیرا در حال حاضر توجه زیادی روی او هست اما او هنوز هم واقعاً فروتن است. او هنوز مشتاق دیدار با دستیار من است و تمایل به پیشرفت. او یک بچه ی بزرگ است و در یک سوم نهایی زمین تصمیمات بزرگی می گیرد. او بازیکنی نیست که پنهان شود او  وقتی میبیند که فضای بسیار تنگ است  قدرت بینایی و توانایی اجرایی دارد. این یک هدیه است.
 
در مورد مقایسه ی فضای این مسابقات با  لیگ برتر ...
خارق العاده. خارق العاده. این یک فضای باورنکردنی است و باید به آنچه در اینجا دارید بسیار افتخار کنید. ما در انگلیس فضای فوق العاده ای داریم اما این حداقل این به خیلی از استادیوم ها  یا حتی بهتر از آنهاست. بر شما تاثیر میگذارد، بله .  وقتی جمعیت انرژی ایجاد می کند سرو کار فوتبال با عواطف و احساسات است و آن را به بازیکنان هم منتقل می کند. شما باید با آن بسازید. برای حریفان کار ساده ای نیست.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰