loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال ۴ - ۰ کاونتری سیتی
آرسنال ۴ - ۰ کاونتری سیتی

آرسنال ۴ - ۰ کاونتری سیتی



آرسنال در دومین دیدار خود در جام حذفی میزبان کاونتری سیتی سیتی بود که در نهایت توانست با بردی پر گل پیروز میدان شود و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

آرسنال در این دیدار با نفرات زیر در زمین حاضر شد:

فابیانسکی-گیبس-کوشلنی-مرتساکر-جنکینسون-ویلشر-چمبرلین-اوزیل-پودولسکی-نبری-بنتنر

شرح گلها:

- گل اول در نیمه اول روی یک ضد حمله سریع و پاس دقیق اوزیل برای پودولسکی شکل گرفت که پودولسکی پس از پیش رو برداشتن دروازبان با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه کاونتری دوخت.

- گل دوم نیز دقایقی بعد به ثمر رسید. مرتساکر ضربه ارسالی از نقطه کرنر را با سر برای پودولسکی روی تیر دوم محیا کرد تا این بازیکن دومین گل خود را در این بازی به ثمر برساند.

- در حالی که بازی در نیمه دوم نیز تا دقایق پایانی با همان نتیجه ۲-۰ ادامه داشت تا روی ارسال خوب گیبس ، ژیروی تازه وارد با یک ضربه پای چپ دقیق دروازه کاونتری را باز کرد.

- در واپسین دقایق بازی دروازبان کاونتری شوت جنکینسون را برگشت داد و کازورلا دیگر تعویضی آرسنال در این دیدار توپ برگشتی را سر ضرب وارد دروازه این تیم کرد تا بازی با حساب ۴-۰ به سود توپی ها به پایان برسد.

* گدین زلالم که روز یکشنبه 17 ساله خواهد شد در این بازی برای نخستین بار در یک بازی رسمی برای آرسنال به میدان آمد و تبدیل به نخستین بازیکن تیم اصلی آرسنال شد که در زمان پیوستن ونگر به آرسنال هنوز متولد نشده بود!     

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۵
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: جام حذفی انگلستان
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۲,۴۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰