loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : به هیچ هشداری احتیاج نداریم
ونگر : به هیچ هشداری احتیاج نداریم

ونگر : به هیچ هشداری احتیاج نداریم

آرسنال-بر روی کاغذ -تیم پیروز در نبرد ومبلی ، برای بردن جام خواهد بود. آنها در این فصل تاکنون دوبار موفق به شکست دادن تیم استیو بروس شده اند ، اما ونگر میگوید که این برچسب (دابل کردن هال سیتی) ، زمانی که پای به فینال میگذارید هیچ معنی نخواهد داشت و بر این نکته تاکید میکند که اگر تیمش خواهان چیره شدن بر آنهاست ، باید بهترین عملکردش را در زمین ارائه دهد.


سرمربی آرسنال گفت : " تیم از پیش برنده بودن ، هیچ ضمانتی برای شما ندارد. این فقط به این معنیست که اگر روز مسابقه عملکرد خوبی از خود ارائه دهید ، شانس بیشتری را برای برنده شدن خواهید داشت. پس بیایید بر روی ارائه عملکردی عالی در آن روز تمرکز کنیم.

ما میدانیم که یک فیتال ، یک فینال است و هال سیتی یک تیم لیگ برتری میباشد. آنها میتوانند توپ را پاس دهند و موقعیت خلق کنند. این فقط به ما مربوط است که در روز بازی بسیار خوب عمل کنیم.

صادقانه بگویم ، خطر از خود راضی بودن را احساس نمیکنم-ما مشکل انجام دادن این کار را میدانیم. اگر به مسیری که در جام حذفی پیمودیم نگاه کنید متوجه میشوید که مسیر دشواری را تا اینجا داشتیم. ما در مقابل تاتنهام،لیورپول،اورتون و ویگان قرار گرفتیم. شاید تنها تیم آسانی که در مقابلشان بازی کردیم کاونتری بوده باشد ، اما در کل مسیری که در آن به فینال رسیدیم بسیار سخت بوده است. حالا میخواهیم این مسیر را به پایان برسانیم."

ونگر میپذیرد که زمان بسیار طولانی از آخرین باری که آرسنال موفق به کسب جام شده است میگذرد و همین مسئله این بازی را سخت تر میکند ، اما وی از تیمش برای عبور (از این مانع) پشتیبانی میکند.

" همیشه سطح انتظارات بالاست و این مسئله فشار بیشتری وارد میکند. مزیتی که داریم این است که این فصل بازی های زیادی را تحت اینگونه فشار بازی کرده ایم. تنش و تجربه ی برخورد با این فشار به ما کمک خواهد کرد که برای فینال آماده شویم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۲۴
به قلم ناصر
دسته‌بندی: جام حذفی انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰