loading
در حال بررسی درخواست شما
پودولسکی، زلالم و چمبرلین
پودولسکی، زلالم و چمبرلین

پودولسکی، زلالم و چمبرلین

در مورد عملکرد خوب...

بله کاونتری خوب بود ولی ما کارمان را به نحو احسنت انجام دادیم . خصوصا در نیمه ی نخست . در نیمه ی دوم سرعت ما در بازی کمی کاهش یافت . 20 دقیقه ی آخر بازی دست ما بود چون آنها خسته شده بودند ولی کاونتری جنگید و در آغاز نیمه ی دوم شانس هایی برای گلزنی داشت زیرا آنها مبارز واقعی بودند.

در مورد گلزنی های قدرتمند پودولسکی...

پودولسکی موفق به گلزنی شد و زمانی که شما موقعیت و شانس گلزنی دارید دوست دارید او صاحب آن موقعیت باشد.او یک تمام کننده ی بالقوه است.او در زدن ضربه ی نهایی دقت بسیار بالایی دارد،او میتواند موثرباشد،او وقتی شروع به حرکت میکند میتواند گلزنی کند ،او در همیشه خطرناک است. عملکرد پولدی وقتی کناره ها بازی میکرده متقاعد کننده تر از عملکردش وقتی وسط بوده هست.

در مورد الکس چمبرلین...

هر آنچه او او امشب در وسط زمین انجام داد را دوست داشتم ،خصوصا زمانی که توپ در دست ما بود.در دفاع به سختی انجام وظیفه کرد ولی من به طور خاص همکاری و هماهنگی او و جک را دوست داشتم.آنها در آینده برای انگلستان هم میتوانند با هم همکاری خوبی داشته باشند.

در مورد اولین حضور زلالم...

موقعیت خوبی بود که به او فرصت بازی بدهم و او نشان داد که وقتی به بازی آمد هراسی نداشت و دچار سردرگمی نشد.
او توپ میخواست و شما احساس میکردید که در ورای پاس های اودیدگاه و طرز فکر وجود دارد.


در مورد اینکه زلالم اولین بازیکنی است که پس از سرمربی گری ونگر متولد شد...

این برای من مخربتر است تا خود او.


در مورد ادعای مورینیو که آرسنال برنامه ی بازی بهتری دارد...

نگاه کنید شما برنامه ی بازی های بعد از کریسمس را انتخاب میکنید و به من بگویید چه کسی برنامه ی بازی بهتری دارد.ما یکشنبه مقابل اورتون بازی کردیم .چهارشنبه با ناپولی و شنبه صبح با منچسترسیتی . به همین دلیل ما ارزیابی مشابهی نداریم .
من میتوانم به اینکه ما دیدگاههای متفاوتی داریم احترام بگذارم . همه در زندگی خود آزادند افکار خودشان را داشته باشند.

در مورد اینکه پیوستن ماتا به منچستر به آرسنال آسیب میرساند...

نه دقیقا اینگونه نیست. اگر ما شانسی برای کسب عنوان قهرمانی داریم باید بازی خود بپردازیم و این چیزی است که ما باید بر آن متمرکز شویم .یک سوال از من پرسیده شد و یک جواب صادقانه دادم .من هنوز هم ساده و بی تکلف بر این اعتقاد دارم که گاهی مردم بیشتر به عقایدی علاقمندند که درباره ی درگیری هاست. اما نه این یک توهم است.

در مورد جو - یانگ پارک...

من ژیرو را روی نیمکت داشتم و فلامینی در دسترس نبود به همین دلیل تصمیم گرفتم زلالم را به زمین بفرستم .پارک مصدوم نیست . نه [پیشنهادی برای او نبوده است]

در مورد شایعات جولیان دراکسلر...

دوباره این هم یک توهم است .هیچ اتفاقی نیوفتاده است . صادقانه میگویم نه .ما هیچ نیازی در جناحین نداریم . ما چمبرلین را داریم که به زودی بازخواهد گشت.ما بازیکنان زیادی را در جناحین داریم .من در آخرین کنفرانس مطبوعاتی به شما صادقانه گفتم ما آن را رد نمیکنیم ولی در حال حاضر من نمیتوانم هیچ چیزی را به شما اعلام کنم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: جام حذفی انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۴۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰