loading
در حال بررسی درخواست شما
اخبار تیم برای بازی با وست بروم
اخبار تیم برای بازی با وست بروم

اخبار تیم برای بازی با وست بروم

در مورد اخبار تیم...

از بازی قبل مصدومیتی اساسی نداریم. شاید در پایان بازی برخی بازیکنان خسته بودند اما خواهیم دید هر کسی چطور برای یک شنبه ریکاوری می کند. آیا کسی برای یکشنبه باز خواهد گشت؟ دنی ولبک نه، اوکسلید چمبرلین امروز [جمعه] به تمرینات کامل بازگشته و همینطور متیو دبوشی. آنها احتمالا کمی ناآماده خواهند بود.

در مورد ولبک...

شانس خوبی وجود دارد تا برای انگلیس در دسترس باشد. دانستنش سخت است. او مشکل کوچکی از ناحیه زانو داشته و امروز برای اولین بار به تمرین می آید. باید منتظر وانکشش باشیم تا ببینیم در روش مثبتی واکنش نشان می دهد [یا نه]. می تواند خیلی زود آماده شود.

در مورد این که باید در فینال جام حذفی بازی کند تا برای انگلیس در دسترس باشد...

بله قطعا، چون اگر در فینال حذفی بازی نکند نمی توانم ببینم به اندازه کافی برای بازی در انگلیس در سطح رقابتی لازم قرار داشته باشد.

در مورد بازی کردن چمبرلین در فینال...

غیر ممکن نیست چون او امروز تمرینات کامل را شروع کرده. خواهیم دید چگونه به آن واکنش نشان می دهد.

در مورد دعوت شدن ولبک به تیم ملی انگلیس و دعوت نشدن چمبرلین...

تفاوت اینجاست که الکس برای مدتی طولانی در رقابت های چندانی به میدان نرفته است. به خاطر کمبود سطح رقابتی کمی زمان لازم است تا به سطح خوبی بازگردد. ولبک برای مدتی طولانی بیرون نبوده و در اسکن هایش هیچ مشکلی نداشته تنها یک کوفتگی استخوان در زانوی خود. فقط درد نشان می دهد او آماده است یا نه.

در مورد این که آیا برای کمک به بازیکنان خسته تمرینات را عوض می کنید...

بله تست های پزشکی خودمان را داریم تا ببینیم هر کسی چطور ریکاوری می کند. در برابر منچستر توان فیزیکی و ذهنی زیادی مصرف کردیم و زمان موجود قبل بازی ساندرلند برای ریکاوری کامل ما اندکی کوتاه بود. این بار برای ریکاوری زمان کمی بیشتری داریم و تست های خود را انجام می دهیم تا ببینیم هر کسی چقدر خوب توانش را بازیابی می کند شاید به یکی دو بازیکن استراحت بدهم اما در کل باور دارم ترکیب ما همانی خواهد بود که چهارشنبه بازی کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۳/۱
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: اخبار مصدومان آرسنال
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰