loading
در حال بررسی درخواست شما
اخبار تیم برای بازی با استوک
اخبار تیم برای بازی با استوک

اخبار تیم برای بازی با استوک

 
در مورد اخبار تیم...
 
باید امروز وضعیت چند بازیکن را بررسی کنیم. یک سورپرایز بد در مورد ناچو مونرئال داریم که در بازی فردا غایب خواهد بود. امیدوارک کِیرون گیبس آماده باشد و به ترکیب بیاید. باید وضعیت لورن کوشلنی و چند بازیکن که بعد بازی ضرب دیدگی داشتند را بررسی کنیم. پس از امروز تصمیم خواهم گرفت. احتمالا توماس روزیسکی را هم به خاطر مصدومیت ران و یایا سانوگو را به دلیل مصدومیت ساق در اختیار نخواهیم داشت.
 
در مورد لورن کوشلنی...
 
دوست دارم او سومین بازی اش پس از مصدومیت را انجام دهد چون بازیکن خیلی مهمی در ترکیب ماست و در شرایط ایده آل برای فردا آماده خواهد بود. این تصمیم را فقط می توان صبح شنبه گرفت.
 
در مورد وُیچک شزنی و متئو دبوشی...
 
شزنی امروز به تمرینات کامل بازخواهد گشت. هنوز نمی دانم آیا کاملا آماده خواهد بود یا خیر. دبوشی هم به تمرینات برگشته ولی بازی کردن برای او زود است. زودترین زمانی که بتوان برای او در نظر گرفت شاید برای سه شنبه باشد. هنوز نمی دانم که آیا او را انتخاب خواهم کرد یا نه چون از نظر تعداد کم هستیم.
 
در مورد در دسترس بودن ولکات...
 
ولکات هنوز با التهاب کشاله مواجه است. فکر می کنم برای بهبود امروز تزریق داشت. امیدوارم پس از این آماده باشد ولی بازی برابر گالاتاسارای برای او خیلی زود خواهد بود.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۹/۱۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: اخبار مصدومان آرسنال
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۴۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰