loading
در حال بررسی درخواست شما
اخبار تیم برای بازی با هال سیتی
اخبار تیم برای بازی با هال سیتی

اخبار تیم برای بازی با هال سیتی

آرسن ونگر در مورد وضعیت مصدومان تیم برای دیدار مقابل هال سیتی اینگونه پاسخگوی خبرنگاران بود .

در مورد اخبار تیم...
پس بازگشت کوشلنی ضربه بدی خوردیم و وضعیت آشیل او بدتر از چیزی بود که اعلام شد و همچنین اسیب اوزیل که فکر می کردیم چیزی نیست زیرا بازی مقابل چلسی را تمام کرده بود. او برای مدتی خارج از ترکیب خواهد بود. در مورد دیگر بازیکنان اخبار مثبتی وجود دارد. ولکات و همچنین نبری به تمرینات کامل بازگشته اند، همینطور نبری. همچنین ژیرو جلوتر از برنامه قرار دارد بنابراین اخبار مثبتی داریم.

در مورد امکان حضور کامل ولکات در دیدار مقابل هال سیتی...
نه، او جمعه شب برای تیم زیر 21 ساله ها به میدان می رود. او برای 9 ماه خارج از میادین بوده و نیاز دارد که ریتم خود در بازی و اعتماد به نفسش را برای ورود به درگیری ها پیدا کند .

در مورد حضور نبری...
گنبری مانند ولکات است، او بیشتر در کنار تیم بود و عمل جراحی بزرگی انجام نداد. اما امروز کاملا آماده نیست، او حتی کمی عقب تر از والکات است. فکر نمی کنم هیچ یک از انها در ترکیب قرار گیرند.

در مورد آرتتا...
آرتتا به جمع بازگشته و در ترکیب خواهد بود.

در مورد رمزی...
برای آرون دیدار شنبه خیلی زود است. او دوشنبه به تمرینات کامل باز می گردد و قطعا در ترکیب دیدار چهارنشبه مقابل اندرلخت خواهد بود.

در مورد سانوگو...
سانوگوهنوز اماده نیست اما فاصله زیادی تا بازگشت ندارد.

در مورد کوشلنی...
نه[ او در دسترس نخواهد بود]. او مشکلی از ناحیه آشیل دارد که بدتر شده است. در حال حاضر سخت است با این شرایط بازی کند. تنها می توانید به آنچه بازیکن می گوید اعتماد کنید، او اکنون امادگی نمی کند و شنبه بازی نخواهد کرد. نه، او نیاز به عمل جراحی ندارد.

در مورد روزیسکی...
او روی ساق پای خود ضربه ای دریافت کرد. امروز تمرین کرد. در دومین دیدار تیم ملی به میدان نرفت اما باید برای دیدار شنبه در دسترس باشد.

در مورد اوزیل...
او وقتی در مورد نتایج اسکن آگاه شد به من[ در مورد این مصدومیت] گفت. در جریان بازی چیزی به من نگفت. من حتی نمی دانستم. در بین دو نیمه، درست قبل از اینکه به زمین بازگردیم، فیزیوتوراپ تیم به من گفت که او درد کمی روی زانوی خود دارد اما بد نبود و می خواست بازی کند. به او گفتم "اگر احساس خوبی نداری، به من بگو و بلافاصله تعویض میکنم" او این کار را نکرد و من در تمام طول بازی او را نگه داشتم زیرا نیاز به گلزنی داشتیم و او می توانست توپ های نهایی را ارسال کند. سپس او به آلمان رفت و آنها در ابتدا فکر می کردند چیزی نیست. او قصد داشت چهارشنبه تمرین کند و آن روز صبح او گفت نمی تواند تمرین کند. آنها او را برای اسکن فرستادند و متوجه شدند که او دچار آسیب لیگامنت زانو شده که کاملا جدی است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۷/۲۴
به قلم Vishka
دسته‌بندی: اخبار مصدومان آرسنال
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰