loading
در حال بررسی درخواست شما
اخبار تیم : ورمالن،کوشلنی و ریو
اخبار تیم : ورمالن،کوشلنی و ریو

اخبار تیم : ورمالن،کوشلنی و ریو














در مورد لورن کوشلنی ...

او همانند یک بوکسور می ماند که شب گذشته یک جنگ سخت داشته است.مقدار زیادی خون در اطراف چشمانش و شکافی عمیق در پیشانی اش وجود دارد.او به هر حال برای بازی شنبه محروم بود اما این اجازه را به ما داد تا به خوبی او را برای بازی سه شنبه ی آینده برابر فنرباغچه بازیابی کنیم.تا بازی با فنرباغچه مدت زمان زیادی نداریم زیرا شکاف او بسیار عمیق است اما امیدواریم که او خوب شود.


در مورد سایر اخبار تیم ...

در این لحظه تمامی اخبار دریافتی مثبت هستند.البته که ما تعدادی بازیکن داریم که احتیاج دارم آنها را زیر نظر داشته باشم چون که زیر فشار بازی های ملی و سپس لیگ جزیره و سپس جام باشگاه های اروپا بودند.من آنالیز عمیقتری بر روی آنها،فردا و صبح شنبه انجام خواهم داد.


در مورد ریو ...

او حالا به تمرینات کامل تیم بازگشته است.او در این فصل جزئی از ترکیب تیم اصلی خواهد بود.امیدواریم خیلی زود از او استفاده کنیم زیرا او حالا آمادگی اش را به دست آورده است.


در مورد ورمالن ...

او دویدن را آغاز کرده است.او مجددا در زمین حضور دارد.اما هنوز چند هفته ی خوب برای او مانده است تا آمادگی بدنی کاملش را به دست بیاورد.ناچو بازگشته است،توماس نیز در حال بازگشت می باشد بنابراین اخبار به طور کلی برای ما خوب بوده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۵/۳۱
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: اخبار مصدومان آرسنال
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰