loading
در حال بررسی درخواست شما
بازگشت ویلشر به تمرینات
بازگشت ویلشر به تمرینات

بازگشت ویلشر به تمرینات


ویلشر که فصل گذشته را به طور کامل از دست داده بود امروز پس از گذشت بیش از یکسال پا به پای دیگر بازیکنان تیم تمرین کرد، همچنین امانوئل فریمپونگ که در ماه فبریه و زمانی که به صورت قرضی برای ولوز بازی میکرد دچار مصدومیت رباط صلیبی شده بود نیز امروز در تمرینات تیم حاضر بود.

آرسن ونگر در این باره گفت:

"از بازگشت جک به تمرینات بسیار خوشحالیم، 14 ماه از زمان مصدومیتش می گذرد و این برای بازیکنی در این سن زمان زیادی است، این بیشترین زمانی بود که او می توانست دور از میادین باشد ولی بازگشتش یک خبر عالی است.

" او چند جلسه تمرین خواهد کرد و ما شرایط او را بررسی می کنیم تا ببینیم چگونه به تمرینات جواب می دهد، این مقطع حساسی برای اوست، پس از اینکه شرایطش بررسی شد تصمیم می گیریم کی از او بازی بگیریم، باید در قبال او روز به روز پیش برویم.

" همچنین این هفته فریمپونگ نیز به تمرینات تیم بازگشته که این هم یک خبر عالی است، امانوئل هم برای زمان زیادی دور از میادین بود ولی به خوبی بهبود پیدا کرده است."

عکاس سایت رسمی باشگاه نیز امروز در لندن کالنی حاضر بود و از تمرینات تیم در حضور ویلشر و فریمپونگ عکسبرداری کرد، با رفتن به لینک زیر می توانید عکسهای کامل تمرینات امروز را مشاهده کنید.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۳۰
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: اخبار مصدومان آرسنال
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰