loading
در حال بررسی درخواست شما
تایید مصدومیت ویلشر
تایید مصدومیت ویلشر

تایید مصدومیت ویلشر


مسئولان باشگاه آرسنال اذعان دارند ویلشر دچارشکستگی ( مو برداشتگی ) جزئی شده و این ضرب دیدگی موجب شده بازگشتش به میادین با تاخیر مواجه شود ، اما اصرار دارند که فصل برای ویلشر زودتر از موعد به پایان نرسیده است. اسکای اسپورت چهارشنبه نیز اعلام کرده بود که این بازیکن در جریان پروسه بازگشت به میادین و در هنگام اولین تمرین با شکست مواجه شده است. مشکل مچ پای ویلشر باعث شده او تمام این فصل را حاشیه نشین باشد و نتواند برای توپچی ها به میدان برود. آرسنال امیدوار بود بتواند قبل از پایان فصل و همچنین آغاز مسابقات جام ملت های اروپا 2012 ، ویلشر را به عنوان یک رهبر در کوران مسابقات به کار ببرد. آسیب دیدگی اخیر او می تواند هر دوی این جاه طلبی ها را برای او تحت الشعاع قرار دهد ، هم بازی در آرسنال و هم جنگیدن برای تیم ملی.

آرسنال ادعا می کند تا کنون گزارشی معتبری مبنی بر از دست دادن این فصل برای ویلشر وجود نداشته است. آنها وضعیت ویلشر را از نزدیک مورد بررسی قرار خواهند داد اما معتقد هستند پیشرفت روند بهبودی این بازیکن 20 ساله در کل رضایت بخش بوده است.آنها بیانیه ای با این مضمون در سایت رسمی خود منتشر نمودند : باشگاه میتواند تایید کند که یک ترک یا موبرداشتگی روی استخوان پای راست ویلشر به وجود آمده است اما یقینا این نمی تواند بدین معنی باشد که او باقی مانده فصل را از دست داده است. این آسیب دیدگی در محدوده ای غیر از محلی که او جراحی نموده واقع شده است. تیم پزشکی باشگاه و متخصصین مربوطه تقریبا دو هفته برای آماده سازی مجدد او وقت نیاز خواهند داشت و باهم  برای بازگشت او تلاش خواهند نمود. این یک عارضه مشخص از یک پروسه توانبخشی پیچیده است و از اهمیتی حیاتی برخوردار است. آسیب دیدگی اولیه ویلشر خوب شده و دوره نقاهت را می گذراند.

آرسن ونگر نیز پس از بازی در برابر بولتون که با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید ، در باره ویلشر گفت : " خبری نیست ، چیزی برای افزودن به مطالبی که قبلا گفته ام ندارم. در حال حاضر گفتن این که او چه مدتی از میادین به دور خواهد بود بسیار دشوار است. من واقعا نمی دانم. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: اخبار مصدومان آرسنال
منبع : www.skysports.com
بازدید: ۸۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰