loading
در حال بررسی درخواست شما
هندرسون در یک بازی دوستانه به میادین بازگشت
هندرسون در یک بازی دوستانه به میادین بازگشت

هندرسون در یک بازی دوستانه به میادین بازگشت

کانر هندرسون بازیکن تیم رزرو پس از غیبت طولانی مدت دیروز برای اولین بار در این فصل به میدان رفت و در بازی دوستانه جوانان آرسنال و ردینگ که با تساوی 1-1 به اتمام رسید حضور پیدا کرد.

این بازیکن به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو که در مسابقات پیش فصل تیم اصلی و در بازی با کلن برایش اتفاق افتاد چندین ماه غایب بود.همچنین هندرسون فصل گذشته مقابل لیتون در تیم اصلی بازی کرد و 15 دقیقه نیز مقابل رویالز که با گلزنی پارک چو یانگ همراه بود در این تیم حضور داشت.

هندرسون در این فصل شرایط حضور در دو بازی باقی مانده تیم رزرو مقابل نیوکاسل و اورتون را دارد و به احتمال زیاد برای فصل بعد اجازه رفتن به دوران قرضی را خواهد گرفت.


همچنین چند بازیکن تیم جوانان این هفته در مسابقات انتخابی جام ملت های اروپا که در ماه می برگزار خواهد شد به میدان رفتن.

سرژ گنبری به همراه تیم نوجوانان آلمان به طور مستقیم به دور نهایی راه یافته است در حالی که کریستوفر اولسن هافبک جوانان پس از بازگشت از مصدومیت در تساوی بدون گل سوئد و اتالیا روی نیمکت تیمش نشست.

هکتور برلین به طور کامل در تساوی 1-1 اسپانیا مقابل یونان برای ماتادورها در میدان حضور داشت اما جان تورال دیگر هافبک اسپانیایی آرسنال به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست داد.

ایزاک هیدن و چوبا آکپوم در پیروزی انگلستان مقابل اوکراین از ابتدا در ترکیب تیم هایشان حضور داشتند و جک جب نیز فرصت حضور در این دیدار را به عنوان بازیکن ذخیر پیدا کرد.هر سه بازیکن در دیدار شنبه تیم جوانان مقابل واتفورد غایب خواهند بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۹
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: اخبار مصدومان آرسنال
منبع : Arsenalyouth.com
بازدید: ۱,۰۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰