loading
در حال بررسی درخواست شما
چرا سانتوس را بازی دادم!
چرا سانتوس را بازی دادم!

چرا سانتوس را بازی دادم!


آندره سانتوس در آخرین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان برابر المپیاکوس در حالی که صعود تیم به عنوان تیم اول گروه قطعی شده بود در دفاع چپ به بازی گرفته شد و دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد و گفته می شود سه ماه دور از میادین است.

ونگر در مورد دلایل بازی دادن به سانتوس گفت:

"من قمار کردم چون نمی خواستم بعداً بگویند شما بازی را جدی نگرفتید، احساس کردم باید خط دفاعی قدرتمندی در زمین بگذارم، می خواستم به رقابتها احترام بگذارم.

اگر وضعیت او را بررسی کنید می بینید که او دیرتر از بقیه به تیم اضافه شد و به نسبت دیگر بازیکنان بازیهای کمتری انجام داده بود و به همین خاطر او را بازی دادم اما قبل از انتخاب او تردید داشتم، باور کنید.

احساس می کردم او در بازی قبلی کمی خسته بود و در اواخر بازی کم آورد، اتفاقی که برای او افتاد برای هر کس دیگری هم ممکن است بیفتد، او ضربه نخورد، با هیچکس برخورد نکرد، او خودش مصدوم شد، لیگامنتش پاره شد.

برای بازیکنان و باشگاه خیلی ناراحت کننده بود، او در پستی بازی می کرد که ما مصدومیتهای زیادی داشتیم و او بازی به بازی بهتر می شد.

همچنین مدت مصدومیت هم خیلی ناراحت کننده است چون او سه ماه بیرون از ترکیب خواهد بود، تنها خبر خوب این است که عمل او به خوبی پیش رفته و حالا باید به سرعت ریکاوری شود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۹/۲۶
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: اخبار مصدومان آرسنال
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۵۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰