loading
در حال بررسی درخواست شما
آدامز: آرسنال باید ونگر را نگه دارد
آدامز: آرسنال باید ونگر را نگه دارد

آدامز: آرسنال باید ونگر را نگه دارد


مربی فرانسوی و ٦۴ ساله آرسنال مشغول آماده سازی تیمش برای فینال روز شنبه مقابل هال سیتی است اما با توجه به اینکه او هنوز قرارداد جدیدی با آرسنال امضا نکرده در مورد آینده اش در باشگاه شک و تردید هایی وجود دارد. اگر چه خود او در چند ماه اخیر همواره از ماندن در آرسنال صحبت کرده است.

تونی آدامز که بین سالهای ۱٩۸۳ تا ۲۰۰۲ در آرسنال بازی کرد در مصاحبه ای با شبکه اسکای گفت که مربی سابقش هنوز هم می تواند باشگاه را به سمت جلو هدایت کند.

در شرایطی که آرسنال در صدد است با برد در بازی شنبه به نه سال بی جامی پایان دهد، آدامز گفت:

" حالا زمان بردن چیزی رسیده است! اما آرسن برای این باشگاه کارهایی باورنکردنی انجام داده است. آنها روند خوبی در لیگ قهرمانان داشته اند و از نظر مالی هم بسیار خوب کار کرده اند.

" اما حالا آنها به فینال جام حذفی رسیده اند، آنجا جایی برای بازنده ها وجود ندارد و آنها باید برنده این بازی شوند! او هم بهتر است در تیم بماند! فکر نمی کنم کس دیگری بتواند کارهایی که او انجام داده است را انجام دهد. او شگفت انگیز بوده است.

" آرسنال بهتر از هر تیم دیگری بازیکنان را پرورش می دهد. در زمانی که در همه جا مربیان لحظه به لحظه اخراج می شوند باید به باشگاه فوتبال آرسنال به خاطر پایبند بودن به یک مربی اعتبار بزرگی داد.

" او مربی بسیار ارزشمندی است. اگر من یکی از مالکین باشگاه بودم بدون شک تمایل به حفظ او داشتم. وقتی چیزی نیاز به تعمیر ندارد پس نباید آن را تعمیر کرد."

ونگر در این فصل به خاطر ادامه روند بی جامی به شدت مورد انتقاد بخشی از هواداران آرسنال قرار گرفته است ولی آدامز معتقد است هیات مدیره آرسنال پاداش صبر و شکیبایی خود را خواهند گرفت.

" در سال ۱٩۸۷ که ما برای اولین بار لیگ کاپ را فتح کردیم یاد گرفتیم که چگونه باید جامها را برنده شویم. ما یک عده بچه بودیم که با هم از تیمهای پایه به تیم اصلی رسیده بودیم.

" من اولین بازیم را در سال ۱٩۸۳ انجام داده بودم و هیچ چیزی برنده نشده بودیم و آن قهرمانی لحظه بسیار مهمی برای ما بود. پس از آن ما لیگ را در سال ۱٩۸٩ بردیم. من به کارل جنکینسون هم گفتم شاید این جام هم برای آرسنال همین کار را انجام دهد. اگر آرسنال بتواند جام حذفی را برنده شود شاید بتوانند روند قهرمانی های خود را ادامه دهند."

البته تونی آدامز در این مصاحبه فقط از ونگر تعریف و تمجید نکرد، او از ونگر به خاطر اینکه مدافعانش خیلی رو به جلو بازی می کنند انتقاد کرد.

"اگر یک انتقاد در این ۱۷ سال از آرسن داشته باشم در کارهای دفاعی است. آنها خیلی هجومی بازی می کنند و مدافعان کناری آنها خیلی نفوذ می کنند.

" شما باید تعادل داشته باشد. مدافعان کناری آنها همیشه مشکل ساز شده اند، هم از نظر تاکتیکی و هم از نظر فردی. آنها مثل یک وینگر در زمین عمل می کنند. اگر دست من بود هرگز این کار را انجام نمی دادم!

" آنها همواره در ضد حملات آسیب پذیر هستند، مخصوصاً مقابل تیمهای قویتر. آرسنال همیشه می تواند گل بزند اما آنها خیلی باز بازی می کنند و باید روی انسجام تیمی بیشتر کار کنند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۲۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۱,۶۶۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰