loading
در حال بررسی درخواست شما
آرتتا و رمزی در مورد روند تیم و اوزیل
آرتتا و رمزی در مورد روند تیم و اوزیل

آرتتا و رمزی در مورد روند تیم و اوزیل


میکل آرتتا

فکر میکنم برد خوبی بود، بیشتر شانس ها و مالکیت بازی برای ما بود. برای ما بسیار مهم بود که بازی را ببریم و تفاضل گل هم میتواند با اهمیت باشد بنابراین راضی هستیم.

فکر میکنم زدن گل اول برای باز کردن آنها حیاتی بود. در نیمه دوم بازتر بازی کردند و ما شانس های بیشتری ایجاد کردیم. کلین شیت عالی بود و پیروزی مهمی کسب کردیم.

مسوت اوزیل برای تیم بسیار مهم است. کمبود او زمانی که مصدوم بود احساس میشد. بازیکنان مهمی را در برهه مهمی از فصل از دست دادیم. از بازگشت بازیکنانی مانند او با این سطح عملکرد خوشحالیم زیرا این چیزی است که به آن نیاز داریم.

باید این روند را حفظ کنیم زیرا رقابت نزدیک است و دو بازی باقی مانده. باید قردتمندانه فصل را تمام کنیم و پس از آن فینال جام حذفی را داریم. از بازگشت به بهترین فرم مان خوشحالیم.

آرون رمزی

همیشه فوق العاده است که نتیجه خوبی بگیرید. فکر میکنم هر چه لازم بود انجام دادیم و حرفه ای بودیم. دو گل در نیمه اول زدیم و پس از آن راحت بازی کردیم.

مهم بود که پس از امتیاز از دست دادن اورتون بازی مان را ببریم. اعتبار برای بچه ها چون این برد ما را در وضعیت بهتری قرار داد.

خیلی خوب است که مسوت را دوباره در ترکیب داریم. شما شاهد کیفیت او بودید و همچنین چیزی که به تیم اضافه کرده است. عالی است که کنار او بازی کنید و اینکه بهترین بازیکنان تان را داشته باشید.

از فرم خودم راضیم ولی بازی مهم تر بود. خوشحالم که برگشته ام زیرا مصدوم بودن لحظات سختی برای من بود ولی حالا از بازی کردنم خوشحالم.



آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۱۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۵۲۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰