loading
در حال بررسی درخواست شما
آلگری : نبايد اشتباه كنيم
آلگری : نبايد اشتباه كنيم

آلگری : نبايد اشتباه كنيم



آث ميلان فصل گذشته نيز در اين مرحله با ديگر تيم شمال لندنی يعنی تاتنهام رو به رو شد كه در آن بازی شاگردان ماسيميليانو آلگری با تك گل پيتر كرواچ مغلوب اسپرز شدند. آلگری آگاه است كه آنها برای رويارویی با آرسنال بايد در بهترين فرم خود باشند و اشتباهات گذشته را تكرار نكنند.

" بايد به لحاظ فنی خوب كار كنيم و اشتباهات مسلمی را كه در ديدار فصل گذشته مقابل تاتنهام انجام داديم تكرار نكنيم. سال گذشته يك اشتباه ديرهنگام مقابل تاتنهام انجام داديم. در بازی امشب بايد صبور باشيم و محتاط كار كنيم ، در غير اين صورت اوضاع برای ما پيچيده خواهد شد.

" در بازی دوم مقابل تاتنهام ما شايسته پيروزی و صعود به دور بعد بوديم."

تيمهای ايتاليایی همواره با دفاع خوبشان شناخته می شوند و ماسيمو آلگری نيز از شاگردانش می‌خواهد در مقابل آرسنال دفاعی هوشمندانه و سختگيرانه را به اجرا بگذارند.

" ما بايد بسيار هوشيار باشيم ، خصوصا در دفاع. اما اين فقط مربوط به اين تك بازی نمی شود بلكه بايد برای بيش از 180 دقيقه اينگونه باشد. ما احتياج داريم تا در اين بازی بسيار سخت گيرانه عمل كنيم و نبايد به آنها فرصت ضد حمله دهيم چراكه آن نقطه قوت آنهاست.

" آرسنال اخيرا بسيار خوب بازی می كند و در حمله بسيار خطرناك هستند. يكی از بهترين كيفيت هایی كه آرسنال دارد ، سرعت آنهاست مخصوصا اگر فضای كافی به آنها داده شود.

" رابين ون پرسی و تيری هانری بازيكنان بسيار خطرناكی هستند بنابراين بايد مراقب آنها باشيم اما اين آرسنال است كه به عنوان يك تيم بيشترين خطر را دارد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۸۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰