loading
در حال بررسی درخواست شما
الننی: تا پایان میجنگیم
الننی: تا پایان میجنگیم

الننی: تا پایان میجنگیم

الننی گفت پس از کسب نتیجه مایوس کننده مقابل وستهام برای احیای امید کسب عنوان قهرمانی، آرسنال همچنان تا آخرین دیدار لیگ برتر انگلستان خواهد جنگید.


با وجود اینکه مسوت اوزیل، الکسیس سانچز و لورن کوشلنی برای آرسنال در این دیدار گلزنی کردند ولی هت تریک کارول باعث شد آرسنال تنها از این دیدار یک امتیاز کسب کند.

آرسنال، لستر و تاتهام را بالای سر خود در جدول میبند ولی الننی تسلیم نشده است.


الننی گفت:" ما تا پایان و تا آخرین دیدار لیگ برتر خواهیم جنگید تا آنچه را میخواهیم بدست آوریم. اجازه دهید نتیجه نهایی را ببینیم."


"اگرچه مقابل تیم قوی و سرسختی بازی میکردیم ولی دوست داشتیم پیروز میدان باشیم.شاید نتیجه پایانی به نفع ما نبوده ولی با اینحال ما کار خود را به خوبی در هر بازی انجام می دهیم."

"دو گل در بدترین زمان ممکن خوردیم. نیمه نخست را باید 2-1 به پایان میرساندیم اما گل تساوی را در زمان بسیار بدی دریافت کردیم."

"در آغاز نیمه دوم سازماندهی شده عمل کردیم تا پیروز این بازی باشیم. به هر حال ما گل سوم را دریافت کردیم بنابراین تلاش کردیم و فشا آوردیم تا گل سوم را به ثمر رسانیم در نهایت این کار را کردیم ولی موفق نشدیم پیروز این دیدار باشیم."

"برای کسب عنوان قهرمانی میجنگیم. این تنها دلیلی است که ما تهاجمی بازی میکنیم تا برنده دیدار باشیم.اما از خدا به خاطر کسب نتیجه نهایی متشکریم. بهترین ها در راه هستند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱/۲۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۰۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰