loading
در حال بررسی درخواست شما
انتقادات از ونگر را تمام کنید
انتقادات از ونگر را تمام کنید

انتقادات از ونگر را تمام کنید

 
کینگ کنی میگوید نمیتوان نتیجه بازی فردا را پیش بینی کرد اما میتوان پیش بینی کرد بعد از آن چه پیامدی در انتظار توپچیهاست، کوبیدن سرمربی !
 
"چلسی در فرم بسیار خوبیست بنابرین ممکن است توپچی ها این بازی را ببازند. نمیتوانم نتیجه را پیشبینی کنم اما میتوانم پیشبینی کنم پیامد این بازی چه خواهد بود ؛ برخی به آرسن ونگر  خواهند تاخت. به این دلیل که همیشه این اتفاق می افتد و هر هفته سرمربی آرسنال مورد  انتقادات و یا اتهامات جدیدی قرار میگیرد.
 
« اون پول زیادی برای خرید بازیکنا خرج کرده»
 
«اون پول زیادی برای خرید بازیکنا خرج نمیکنه»
 
«اون نباید مسوت اوزیل رو بازی بده »
 
« اون نباید آرون رمزی رو بازی بده »
 
«اون به اندازه کافی جام نبرده»
 
«فقط این کافی نیست که تیم ونگر 17 سال پیاپی به لیگ قهرمانان صعود کرده»
 
 
میدانید مسئله چیست؟  من به آرسنال و ونگر نگاه میکنم و واقعا نمیفهمم مشکل چیست. نمیدانم چرا او مورد این انتقادات قرار میگیرد.نمیدانم چرا فقط یک شکست کافیست تا جایگاه او زیر سوال برده شود."
 
" البته که صحبتهای گاه و بیگاهی با او زمانی که سرمربی لیوپول بودم داشتم اما آنها بی ربط بود . وقتی به ونگر نگاه میکنم ، یک مربی را میبینم که به اندازه ای که لیاقت دارد مورد اعتبار قرار نمیگیرد به ویژه در مورد انتقال آرسنال از استادیوم هایبوری به امارات."
 
"ونگر تقریبا استادیوم امارات را با دستان خودش ساخته است. این تیم او  بود که به آنها پایه و اساس این انتقال را داد.همچنین کاری که او در دوارن انتقال باشگاه بین این دو استادیوم انجام داده خارق العاده است."
 
" به دلیل مشکلاتی که باشگاه در انتقال به خانه جدید با آن روبرو میشد از او خواسته شد با وضعیت مالی محدودی  کار کند و او این کار را بدون شکایت  انجام داد. به هر نحوی که بود طوری آرسنال را سازماندهی کرد که از جمع چهارتیم برتر خارج نشود. این دستاوردی خارق العاده است. شما فقط نگاه کنید منچستر یونایتد برای رسیدن به ثبات  با چه چالشهایی روبروست."
 
 
 
"سرانجام اکنون پول بیشتری در دسترس است. او پول بیشتری صرف خرید بازیکنان کره و آرسنال دوباره تبدیل به مدعی قهرمانی  لیگ برتر  شده است. فصل گذشته آنها موفق شدند با بردن جام حذفی به دوران بیجامی خود پایان دهند اما هنوز مردم حرفهای سابق خودرا میزنند."
 
"او این هفته هجدهمین سالگرد حضور خود در باشگاه را جشن گرفت و من فکر میکنم زمان این است تا اندکی هم او تصدیق شود. نمیدانم چرا مردم بر او میتازند شاید این حسادت باشد."
 
"بهرحال زمان این است که در انتقادات خود بازنگری کنند و خوب است اینکه در هجدهمین سالگرد وروودش  تیم با یک پیروزی عالی مقابل گالاتاسرای نشان داد تا چه اندازه خوب است را ببینند."
 
 
دالگلیش همچنین در مورد دنی ولبک و قیاس او با تیری هانری افزود:
 
"اجازه دهید هنوز او را با هانری مقایسه نکنیم اما خوب است که ببینید مهاجم انگلستان آن هتریک خوب را انجام داد. بستگی به سیستمی دارد که ونگر میخواهد بازی کند. فکر میکنم ژیرو و ولبک بتوانند زوج خوبی را در خط حمله آرسنال تشکیل دهند."
 
" من به آرسنال نگاه میکنم و میبینم تیم در حال ترقیست و برد ، باخت و یا تساوی در بازی فردا توانایی های ونگر برای ایجا این پیشروی به سوی  تکامل را  زیر سوال نخواهد برد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۷/۱۲
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : mirror.co.uk
بازدید: ۱,۱۰۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰