loading
در حال بررسی درخواست شما
اکنون بردن جام با ارزشتر است
اکنون بردن جام با ارزشتر است

اکنون بردن جام با ارزشتر است

اگرچه فلامینی در فینال جام حذفی سال ۲۰۰۵ مقابل منچستر یونایتد که آخرین قهرمانی آرسنال را در استادیوم ملنیوم به همراه داشت بازی نکرد اما به خاطر بازیهایش در مراحل ابتدایی جام ، به او مدال این رقابتها تعلق گرفت و او مصمم است در این فصل نیز مدال این رقابتها را به افتخارات خود اضافه کند.

"وقتی یک بازیکن فوتبال هستید هر روز بیدار میشوید و سخت تمرین میکنید، هدف این است که عناوین را از آن خود کنید. اگر نمیخواهید برنده باشید بی معنیست که به زمین مسابقه بروید."

"بنابرین (بردن جام در) سال ۲۰۰۵ دستاورد مهمی بود. اما من فکر میکنم اکنون بسیار مهمتر خواهد بود. باشگاه مدتیست که جامی نبرده و همه انتظار بیشتری از ما دارند. بنابرین ما واقعا برای فتح آن تلاش خواهیم کرد."

این هافبک فرانسوی که امروز سی ساله شد اضافه کرد که بازی خانگی مقابل اورتون در مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی میتواند مزیت خوبی برای ما باشد مخصوصا که اگر فضای موجود در بازی مقابل بایرن توسط تماشاگران تکرار شود.

" ما این فرصت را داریم که بازهم در خانه بازی کنیم و این باید مزیت بزرگی باشد که مقابل هوادارنمان بازی میکنیم. اگر در بازی مقابل بایرن حضور داشتید متوجه میشدید وقتی حتی دو گل عقب بودیم هواداران پشت تیم بودند."

" من فکر میکنم این مزیت بزرگیست و مقابل هوادارنمان ما هر آنچه که میتوانیم انجام میدهیم تا پیروز شویم. انجام این کار برای هوادارنمان مهم است و هم چنین برای تک تک مسابقات."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۲۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰