loading
در حال بررسی درخواست شما
باید در دیدرس رئیس باشم
باید در دیدرس رئیس باشم

باید در دیدرس رئیس باشم

به مانند عادت هر فصل آرسنال و آرسن ونگر این فصل نیز جوانانی در تیم آرسنال حضور داشتند و با توجه به قصه قدیمی مصدومیت های پر شمار آرسنال هراز گاهی به این جوانان فرصت بازی می رسد . یکی از این جوانان، الکس آیوبی 19 ساله می باشد که با فیزیک مناسبی که در اختیار دارد در خط میانی آرسنال در دیدار های اخیر به صورت ذخیره به میدان رفته و نمایش قابل قبولی از خود به جای گذاشته است .
الکس امیدوار است بتواند به روندش ادامه دهد و در تمرینات توانایی هایش را در معرض نمایش آرسن ونگر بگذارد .

" در محیطی فوتبالی بزرگ شدم . پدرم، عمویم و کل خانواده من عاشق فوتبال هستند . با چوپا آکپوم در تیمی محلی بازی می کردم و به طور کلی در شرایطی فوتبالی بزرگ شدم . "
 رهنمود های جی جی اوکوچا به من کمک کرده و به من نشان داده چه چیز هایی برای کارم نیاز دارم و این نصایح می تواند برای سال هایی که دارم مفید باشد . فشاری از این بابت نیست اما او از جمله کسانی است که برای بهتر شدنم همواره به وی توجه می کنم .
وقتی جوان تر بودم شک و شبهه هایی وجود داشت مخصوصا وقتی 13 یا 14 ساله بودم . اینکه آیا در آن سن به اندازه کافی برای ادامه کار خوب بودم یا نه . اجازه چیزه شدن آن را به خودم نمی دادم و متمرکز باقی ماندم و سعی کردم خودم را پیشرفت دهم و نشان دهم چرا باید قرارداد جدیدی با من امضا کنند .
بسیار سخت است . باید به خوبی و روز به روز تمرین کنید و در دیدرس رئیس قرار بگیرید و همیشه در ذهن او باشید و این کاری است که همیشه در حال انجامش هستم .
همیشه دوست داشتم بروم و برای کسب تجربه بازی کنم اما بازی برای تیم اول آرسنال برای من معنای عظیمی دارد چرا که وقتی بازی می کنم درباره تمام آن چیزی که برای خودم و جایی که قرار دارم فکر می کنم و این احساس  خوبی برای من است .
شانس های محدودی مثل بازی با سوانسی و یا حتی بایرن داشتم که به زمین آمدم . برابر شفیلد هم نود دقیقه توانستم بازی کنم . شانس های نصیبم شد و حالا امیدوارم بتوانم به این روند ادامه دهم . نمی دانم از این روز ها چه انتظاری داشته باشم اما بازی در آلیانز ارنا برابر بهترین های جهان دیوانه کننده بود .
باید همیشه آماده باشید و هیچگاه نخواهید دانست چه زمانی شانس شما می رسد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۱/۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۹۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰