loading
در حال بررسی درخواست شما
بهترین دوست فوتبالی ام ، از زبان آرتتا
بهترین دوست فوتبالی ام ، از زبان آرتتا

بهترین دوست فوتبالی ام ، از زبان آرتتا


میکل آرتتا ، هافبک توپچی ها 5 ماه گدشته را صرف پیدا کردن دوستان تازه ای در باشگاه جدیدش نموده ، اما نزدیکترین دوست فوتبالی اش به اسپانیا برگشته است.

هافبک آرسنال در منطقه سن سباستین از توابع ایالت باسک اسپانیا در کنار ژابی آلونسو بزرگ شده است و قبل از اینکه راهشان به سوی بارسلونا و سوسیه داد از هم جدا شود اغلب در کنارهم بودند. آرتتا اذعان دارد  آلونسو در جدایی او از رنجرز و پیوستنش به اورتون در سال 2005 و بازی در لیگ جزیره نقش داشته است. با اینکه این دو اسپانیایی بسیار نزدیک به هم زندگی کرده اند ( لیورپول و اورتون ) اما هرگز در زندگی حرفه ای خود در یک تیم بازی نکرده اند. وی همچنین افزود تصمیم گرفته بود برای تیم ملی انگلستان به میدان برود که قوانین فیفا مانع از این اتفاق شد.

او به سایت رسمی باشگاه گفت : " وقتی که جوان بودیم در یک تیم بازی می کردیم و فاصله خانه هایمان تنها 5 دقیقه بود. ما رابطه خوبی با هم داشتیم ، اما من به بارسلونا رفتم و او آنجا ماند. 5 سال بعد ناگهان او به لیورپول پیوست و من به اورتون و ما در همسایگی هم زندگی می کردیم. این دیوانگی بود اما گاهی فوتبال چیزهای عجیبی را برای شما به ارمغان می آورد. شما هرگز نمی دانید چه زمانی می خواهید به آن پایان بدهید.

 بدیهی است که من با او صحبت کردم و او گفت : لیورپول شهر فوق العاده ای برای زندگی است ، طرفداران در این شهر اعجاب انگیزند ، یک رقابت بزرگ واقعی بین دو تیم این شهر وجود دارد و این برای من یک تجربه بسیار خوب و سودمند بود. من هیچ شک و تردیدی برای آمدن به اینجا نداشتم و این را تا حدی مدیون او می دانم.  "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : www.arsenal.com
بازدید: ۱,۰۲۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰