loading
در حال بررسی درخواست شما
تئو: مهاجمین مدرن نقش های خود را با هم عوض می کنند
تئو: مهاجمین مدرن نقش های خود را با هم عوض می کنند

تئو: مهاجمین مدرن نقش های خود را با هم عوض می کنند

 
تئو والکات در دو بازی آخر فصل گذشته به عنوان مهاجم نوک 4 گل به ثمر رساند. ولی بازی روز شنبه در تور آسیایی بارکلیز را از سمت چپ شروع کرد. 
 
او پست مرکزی را ترجیح می دهد اما فرارهای بدون توپ او در عرض بسیار به کار تیم می آیند و او می گوید که خط حمله شناور جزئی از فوتبال امروزی است. 
 
"در فوتبال امروزی سه نفر جلو بارها جای خود را با هم عوض می کنند. این را در انگلیس و بارسلونا می بینید. ما چنان اعتمادی به هم داریم که بدانیم هر کدام از ما پس این پست بر می آید بنابراین هیچ مشکلی وجود ندارد."
 
"من با بازی کردن در هیچ پستی مشکلی ندارم. از بازی کردن در این باشگاه لذت می برم. مشخص است که کجا را ترجیح می دهم اما در خط حمله ترافیک زیادی وجود دارد. در هر پستی که باشم وطیفه دارم حداکثر تلاشم را بکنم. این یک انتخاب دیگر از سوی سرمربی است که فکر بدی هم نیست."
 
والکات پس از یک مصدومیت طولانی کم کم به روزهای خوبش برمیگردد و توانایی تمام کنندگی او برای آرسن ونگر بسیار مهم است.
 
"همیشه مرا بر اساس گل های زده قضاوت خواهند کرد و بسیار خوشحالم که هر وقت فرصت به من داده شده آمار من خوب بوده است. این نهایت کاری است که می توانم انجام دهم."
 
"از گل زدن لذت می برم. می خواهم برای تیم گل بزنم و احساس اعتماد را تجربه کنم. باوری که وقتی گل می زنی از جانب بقیه دریافت می کنی. به این شکل مدام فرصت های بیشتر و بیشتری کسب می کنی."
 
"مرا بر اساس گل های زده ارزیابی می کنند. این کاری است که مهاجمان می خواهند انجام دهند، گل زدن. هنوز برای خودم هدفی تعیین نکرده ام اما به عنوان یک مهاجم 15 تا 20 هدف خوبی است. شروع خوبی خواهد بود."
 
او ادامه داد: "نمی گویم که کاملا آماده ام. فقط یک بازی گذشته و نباید خیلی هیجان زده باشم. در چنین بازی هایی هدف به دست آوردن بُرندگی و تمرین کردن است. ما فقط برای یک هفته تمرین کرده ایم.، که اصلا طولانی نیست."
 
"نسبتا اعتماد به نفس خوبی دارم. برای اولین بار در طول دو فصل یه پیش فصل را تجربه می کنم و می خواهم بسیار خوب تمرین کنیم تا مطمئن شوم برای اولین بازی فصل در تیرکیب اصلی قرار می گیرم."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۴/۲۹
به قلم علی احمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۵۸۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰