loading
در حال بررسی درخواست شما
تیم های خوب باز می گردند
تیم های خوب باز می گردند

تیم های خوب باز می گردند


روند بدون باخت سیتی در لیگ برتر هفته پیش توسط چلسی به پایان رسید و روز یکشنبه آرسنال میهمان سیتی در ورزشگاه اتحاد خواهد بود، رابین در مورد تیم منچستر سیتی می گوید:

"معمولا تیمهای خوب می توانند دوباره خود را پیدا کنند، شما هرگز نمی دانید.

اما من یادم می آید چند سال پیش که رکورد شکست ناپذیری مان با باخت 2-0 برابر منچستر به پایان رسید چهار یا پنج بازی بعد را نبردیم، معمولاً مساوی می کردیم یا اتفاقات طوری رقم می خورد که نمی توانستیم برنده بازی باشیم.

این بخشی از تاریخ بود اما شما هرگز نمی دانید که آنها چگونه با این مساله کنار می آیند، امیدوارم بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم و همه منتظر آن بازی هستیم، به خوبی در حال آماده شدن هستیم.

این چیزی است که شما به عنوان یک بازیکن می خواهید، می خواهید در بازیهایی حضور داشته باشید که نمی دانید چه اتفاقی قرار است رخ بدهد، آنها هم نمی دانند چه اتفاقی خواهد افتاد و این دلیلی برای جالب بودن این بازی است."

سیتی که اکنون در صدر جدول قرار دارد پس از 15 بازی طعم باخت را چشید، آنها تا اینجای فصل فقط 7 امتیاز از دست داده اند اما رابین معتقد است اینکه کسی انتظار برد از آرسنال نداشته باشد بی رحمانه است.

"این یکی از بزرگترین آزمونهای ما خواهد بود، البته ما آزمونهای بزرگ دیگری هم داشته ایم اما همه منتظر یکشنبه هستیم.

من سیتی تیمی شکست ناپذیر نیست همانطور که دیدید جلوی چلسی بازنده بودند، آنها تیم قدرتمندی دارند، همه این را می دانند، بازیکنان خوبی در خط هافبک و حمله دارند، همچنین در دفاع هم قوی هستند پس آنها یک تیم سطح بالا هستند.

این بازی یک آزمون بزرگ است اما ما قبلا هم مقابل تیمهای سطح بالا بازی کرده ایم، واقعا هیچکس انتظار نداشت ما چلسی را خارج از خانه 5-3 شکست دهیم اما ما این کار را انجام دادیم، دلیلی نمی بینم که دوباره نتوانیم همه را سورپرایز کنیم، ما در فرم خوبی به سر می بریم، همه مطمئن هستند و خودشان را باور دارند، روحیه تیم در بالاترین سطح خود است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۹/۲۶
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۴۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰