loading
در حال بررسی درخواست شما
جنكينسون : رابين مرا وحشت زده می كند!
جنكينسون : رابين مرا وحشت زده می كند!

جنكينسون : رابين مرا وحشت زده می كند!



كارل جنكينسون 19 ساله كه در تابستان امسال از چارلتون به آرسنال پيوست با مصدوميت سانيا اين فرصت را به دست آورد تا در تركيب اصلی آرسنال ايفای نقش كند اما خود نيز در بازی با مارسی مصدوم شد و برای مدت كوتاهی از تركيب به دور خواهد بود.

جنكينسون كه در بازی مقابل ساندرلند 90 دقيقه برای آرسنال بازی كرد ، به شدت تحت تاثير كاپيتان توچی ها قرار گرفته است.

" من بعد از بازی با ساندرلند به همراه او در وان آب يخ رفتم و می خواستم به او بگويم كه او از آن دسته افرادی است كه به من برای بازی در تيمی مانند آرسنال احساس خاصی می دهد - اما اين حرف را بروز ندادم!

" رابين از آن دسته بازيكنانی است كه شما آرزوی بازی كردن در كنار او را داريد. او كارهایی به مانند حركاتی كه در بازی مقابل ساندرلند نشان داد می كند و من از كارهایی كه او می تواند در بازی فوتبال انجام دهد وحشت زده می شوم. من از او كمك های زيادی می گيرم و او هميشه مرا زير بال و پر خود می گيرد و مرا راهنمایی می كند. من واقعا قدردان آن هستم.

" بخواهم صادقانه بگويم ، اين يك افتخار است كه در كنار او بازی می كنم."

جنكينسون كه در ابتدای فصل چندان اميدوار كننده ظاهر نشده بود ، در بازی مقابل المپيك مارسی عملكرد خوبی از خود به نمايش گذاشت و به دليل پيشرفتی كه از زمان پيوستنش به آرسنال داشته است مورد تحسين هواداران قرار گرفته است.

او علاوه بر سانترهای خطرناكی كه دارد ، مدام در حال رفت و برگشت و اين سو و آن سو رفتن است و از توان فيزیكی بالایی برخوردار است. كارل از ريشه خانوادگی اين توان بدنی می گويد.

" پدرم معتاد دويدن بود. او با همه در رابطه با چگونگی دويدنش با سباستين كو صحبت می كرد. بنابراين گمان می كنم اين ويژگی خانوادگی باشد. فكر می كنم آمادگی جسمانی ام يكی از اصلی ترين دارایی هايم باشد. افراد باشگاه از اينكه من در مسابقه دوئی كه در تمرينات پيش فصل انجام شد اول شدم ، كاملا شگفت زده شدند.

" اما اين قدرتی است كه من دارم و بايد از آن به عنوان يك برتری استفاده كنم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۲
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arseblog.com
بازدید: ۹۹۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 1
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
بورنموث
بورنموث
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - دین کورت
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰