loading
در حال بررسی درخواست شما
حمایت مک لینتاک از خرید سوارز
حمایت مک لینتاک از خرید سوارز

حمایت مک لینتاک از خرید سوارز


تا این لحظه لیورپول دو پیشنهاد 35 میلیون پوندی و 40 میلیون+1 پوندی آرسنال را رد کرده است و انتظار می رود آرسنال پیشنهاد دیگری که نزدیک به 50 میلیون خواهد بود برای سوارز که خودش هم به پیوستن به آرسنال تمایل دارد ارسال کند.

مک لینتاک می گوید امیدوار است خرید سوارز آغازی برای خریدهای بزرگ آینده توسط باشگاه سابقش باشد.

" او به عنوان یک بازیکن شگفت انگیز است. من او را یکی از پنج یا شش بازیکن برتر دنیا می دانم.

" ژیرو فصل گذشته نسبتاً خوب کار کرد، با توجه به اینکه این اولین فصل حضورش در لیگ برتر بود، او 17 گل زد ولی او بازیکن سریعی نیست و شما در جلوی زمین به بازیکنی سرعتی نیاز دارید.

" به نظرم سوارز می تواند در کنار ژیرو هم بازی کند، آن وقت شما در کناره های زمین هم سرعت خوبی خواهید داشت و این بسیار خوب است. اما من فکر میکنم شما به چیزی بیشتر از این نیاز دارید، امیدوارم آرسنال برای جذب بازیکنانی مثل ماروان فلینی و وین رونی هم اقدام کند.

" نمی دانم آیا می توانند از پس خرید این بازیکنان بر بیایند یا خیر ولی این برای هواداران بسیار لذت بخش خواهد بود، کسانی که هشت یا نه سال برای خرید یک بازیکن بزرگ صبر کرده اند.

" هواداران آرسنال، از جمله خود من، از دیدن اینکه بهترین بازیکنانشان تیم را ترک می کنند خسته شده اند. این بار آنها باید بگویند: خب، دیگر کافیست، ما باید رقابت با سایرین را شروع کنیم.

" این چیزی است که نه سال پیش به ما گفتند، اینکه آنها قادر خواهند بود با باشگاه هایی مثل رئال مادرید، بارسلونا، چلسی، منچستر یونایتد و ... رقابت کنند.

" سایر تیمها این کار را انجام دادند، آنها بازیکنان بزرگ با دستمزدهای بالا را خریداری کردند و ما همیشه پشت سر آنها بوده ایم. آنها این بار باید این کار را انجام دهند.

" اگر اینگونه نشود، شدیداً این احساس را دارم که آرسن ونگر و باشگاه فوتبال آرسنال سال آینده تحت فشار زیادی خواهند بود تا جایی که هواداران دیگر نمی توانند این وضعیت را تحمل کنند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۵/۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Talksport.co.uk
بازدید: ۱,۲۰۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰