loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی : باید خارج از خانه با ثبات باشیم
رمزی : باید خارج از خانه با ثبات باشیم

رمزی : باید خارج از خانه با ثبات باشیم

آرون رمزی هافبک ولزی آرسنال در آخرین لحظات دیدار مقابل کریستال پالاس گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند تا نخستین 3 امتیاز فصل برای آرسنال بدست آید و معتقد است که اگر بتوانند رکورد خود در بازی های خارج از خانه را بهبود بخشند ،در این صورت شانس خوبی برای موفقیت خواهند داشت .

"فصل گذشته شاهد بودید که مقابل تیم هایی که خارج از جمع 4 تیم برتر هستند امتیازات بدست آوردیم ". رمزی گفت : " هدف اصلی ما در امسال این است که رکورد خود در بازی های خارج از خانه مقابل تیم های بزرگ را بهبود بخشیم ."

"اگر فصل قبل در دیدار های خارج از خانه مقابل تیم های بزرگ امتیازاتی را بدست می آوردیم فکر میکنم امکان داشت که قهرمان باشیم ولی اینگونه نشد .این مهم ترین مساله ای است که باید در آن بهتر شویم و امتیازات بیشتری در خارج از خانه بدست آوریم ."

"در چند فصل اخیر در دیدار های آغازین فصل دچار مشکل شدیم و امروز نزدیک بود بار دیگر این اتفاق رخ دهد ولی مهم بود که به تلاشمان ادامه دهیم تا دوباره آن اتفاق تکرار نشود . مثل همیشه روان کار نکردیم ولی با برد بیرون آمدیم و مسئله ی مهم همین بود ."

"امروز بهترین بازی خود را ارائه ندادم ولی تلاش کردم که خود را به محوطه ی جریمه برسانم و در پایان نتیجه داد . تلاش می کنم از فصل قبل بهتر بازی کنم . من گلی که در جام خیریه زده ام را نیز به حساب می آورم پس تا کنون دو گل به ثمر رسانده ام ."

در حالی که رمزی از عملکرد خود در بازی روز شنبه رضایت ندارد ولی تحت تاثیر بازی الکسیس سانچز ،کالوم چمبرز و متئو دبوشی قرار گرفته است .

"من فکر میکنم همه ی آنها کار خود را خوب شروع کردند . ما در دفاع با حضور چمبرز و دبوشی مستحکم بودیم . بازیکنانی که در 3 سال گذشته اگر حضور داشتند یقینا بازی می کردند ."

"الکسیس کمی از کیفیت خود را نشان داد و بازیکن بسیار سریعی می باشد ولی او نیز بخشی از تیم است و تمام تیم امروز دچار مشکل بود . بنابراین به دنبال بهبود این روند در بازی روز سه شنبه هستیم ."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۲۶
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۸۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰