loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی : کارمان را حرفه ای انجام دادیم
رمزی : کارمان را حرفه ای انجام دادیم

رمزی : کارمان را حرفه ای انجام دادیم

هافبک ولزی آرسنال نیروی محرکه ی توپچی ها در پیروزی ۳-۰ در ورزشگاه کی سی استادیوم بود، که گل آغازین بازی را به ثمر رساند و نقش مهمی را در دو گل لوکاس پودولسکی ایفا نمود.

"من فکر میکنم که این یک عملکرد حرفه ای از جانب بچه ها بود. این مهم بود که به زمین آنها بریم و با دست پر برگردیم تا موقعیتمان رو در جدول لیگ برتر حفظ کنیم. ما امروز بسیار عالی عمل کردیم.

وی در ادامه افزود:"همیشه آمدن به اینجا(ورزشگاه هال سیتی) و بازی کردن در مقابل آنها سخت است. هر نتیجه ای خارج از خانه در این لیگ خوب است. ما در برخورد با مسائل بازی حرفه ایی عمل کردیم، اما در نهایت کارمان را (به درستی) انجام دادیم. در دفاع نسبتا محکم کار کردیم و در ضدحملات کارشان را یکسره کردیم.

"هدفمان پیروزی در تمامی مسابقات تا پایان فصل میباشد. ما بر وستهم و امروز بر هال سیتی غلبه نمودیم،چند بازی بیشتر باقی نمانده و ما کاملا از اینکه کار را در میان چهار تیم بالای جدول به پایان خواهیم رساند،اطمینان داریم. "

آرسنال و هال سیتی ۱۷ می در فینال جام حذفی باری دیگر به مصاف هم میروند،اما رمزی اصرار دارد که دابل کردن هال سیتی در لیگ به هیچ عنوان در ومبلی به شمار نخواهد آمد.

"ما تا کنون دوبار آنها را شکست داده ایم،اما این نباید باعث شود که آنها را در فینال جام حذفی دست کم بگیریم. آنها تیم سازماندهی شده ی خوبی هستند و زمانی که توپ را به کناره ها میبرند(بازی را باز میکنند) و بر روی محوطه ی جریمه سانتر میکنند بسیار خطرناک ظاهر میشوند. ما مراقب این موضوع خواهیم بود و همچنین نمیتوانیم بر عملکرد های قبلی مان مقابل آنها تکیه کنیم، پس ما منتظر چالش سختی دیگر در فینال خواهیم بود. " 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۳
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۷۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰