loading
در حال بررسی درخواست شما
شانس خوبی داریم
شانس خوبی داریم

شانس خوبی داریم

 
 
توپچی ها که یکی از مدعیان قهرمانی محسوب میشوند نخستین بازی خود را امروز مقابل پالاس انجام خواهند داد و شزنی معتقد است خریدهای جدید  امسال میتواند خلا بوجود آمده در فصل گذشته را جبران کنند.
 
" اگر به تیم ما نگاه کنید روی کاغذ شانس خوبی برای قهرمانی داریم. ما فوتبال خوبی بازی میکنیم و فصل گذشته مدت زیادی  قبل از سقوط آخر فصل در صدر جدول قرار داشتیم."
 
 
"با این وجود ما بازیکنانی به تیم اضافه کرده ایم و قوی تر به نظر میرسیم بنابرین میتوانیم جنگندگی بیشتری از خود در این فصل ( برای کسب عناوین ) نشان دهیم."
 
" فک نمیکنم در حال حاضر تحت فشار باشیم. فشار زیادی که فصل گذشته وجود داشت را با بردن جام حذفی از روی شانه های خود برداشتیم و بعد از آن بازی راحتی در جام خیریه مقابل منسیتی داشتیم.  معتقدم ما از فوتبالمان لذت میبریم و بیصبرانه منتظر شروع فصلیم."
 
"آن فشار زیاد اکنون برداشته شده و اکنون در مورد آن فکر نمیکنیم، ما فقط میخواهیم بازیها رو شروع کنیم و در بازی نخست پیروز شویم."
 
تونی پالیس با کریستال پالاس قطع همکاری کرده و شزنی میگوید از شنیدن این خبر شوکه شده اما هنوز عقاب ها به سختی در میدان تسلم خواهند شد.
 
"ما فصل گذشته نیز در بازی مقابل پالاس با چنین شرایطی روبرو بودیم. مربی آنها حدودا 48 ساعت قبل از بازی آنجا را ترک کرده بود اما آنها به خوبی مبارزه کردند و ما بازی دشواری خواهیم داشت. توقع داریم آنها در آغاز فصل بسیار قدرتمند باشند و ما باید در بهترین فرم خود باشیم تا بتوانیم آنها را شکست دهیم."
 
"بازی افتتاحیه را در امارات انجام میدهیم بنابرین حریف هرکس که باشد برای پیروزی به میدان خواهیم رفت. مطمئنیم که میتوانیم پیروز شویم اما انتطار داریم بازی سختی در پیش داشته باشیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۲۵
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۸۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰