loading
در حال بررسی درخواست شما
شروع ضعیف باز هم برایمان گران تمام شد
شروع ضعیف باز هم برایمان گران تمام شد

شروع ضعیف باز هم برایمان گران تمام شد

آرسنال در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در خانه 3-1 مغلوب بایرن شد.

شروع ضعیف آرسنال در دیدار های بزرگ باعث شد تا آنها در برابر لیپورپول به تساوی برسند و از منچستر سیتی و چلسی شکست بخورند و ویلشر اذعان می کند که این مسئله نگران کننده است.

"ناامید کننده است. ما نیمه دوم را خیلی خوب شروع کردیم اما جای شرمندگی است که نتوانستیم در نیمه اول هم آن گونه بازی کنیم. نیمه دوم با یک شروع خوب می توانست برای ما نتیجه 2-2 را به همراه داشته باشد اما بازی 3-1 و کارمان سخت شد.

"در نیمه اول و ده دقیقه آغازین خود را زیر سوال بردیم اما نشان دادیم اگر قدم برداریم و واقعا بازی کنیم می توانیم [نتیجه بگیریم]. فقط باید کمی بیشتر خود باوری داشته باشیم. در ماه های اخیر بارها شروع ضعیفی داشته ایم و به این خاطر تنبیه شده ایم. اگر در برابر این گونه تیم ها شروع ضعیفی داشته باشید می روید که تنبیه شوید.

اینگونه به نظر می رسد که بایرن در آلیانز آرنا کار دشواری برای صعود نخواهد داشت اما ویلشر هنوز هم برای حضور آرسنال در مرحله بعد شانسی قائل است.

"هرگز کار تمام نشده است. ما برای آرسنال بازی می کنیم و در چنین باشگاه بزرگی نمی توانید تسلیم شوید. تا بازی بعد دو هفته فرصت داریم باید خودمان را بازیابی کنیم و در لیگ برتر چند برد بدست بیاوریم. هرگز نمی دانید چه رخ خواهد داد.

"اگر یک گل زودهنگام بزنیم و یک گل دیگر هم به ثمر برسانیم آنها واکنش نشان خواهند داد. هنوز 100% از رقابت ها حذف نشده ایم. کارمان خیلی سخت است اما هنوز حذف نشده ایم.

"می دانیم اگر بتوانیم بازی را به آنها تحمیل کنیم می توانیم چند گل بزنیم. در فصل گذشته این را دیدید که میلان دچار نگرانی شد[وقتی بازی 4-0 را به 4-3 در مجموع تبدیل کردیم] اگر چه بایرن تیم سرسختی است و کار ما دشوار، اما باید باور داشته باشیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۲
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۰۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰