loading
در حال بررسی درخواست شما
ما خواستار تغییرات در هئیت مدیره هستیم
ما خواستار تغییرات در هئیت مدیره هستیم

ما خواستار تغییرات در هئیت مدیره هستیم


باوجود وارد شدن آرسنال به هشت سال بدون کسب جام با توجه به حمایت سهامدار اصلی آرسنال یعنی استن کرونکه و سایر مدیران باشگاه به نظر نمی رسد جایگاه آرسن ونگر در خطر باشد.

اعضای AST تاکید می کنند هیئت مدیره باید به ارزیابی مجدد نقش خود بپردازد و محیطی رقابتی تر را ایجاد کند.

سخن گوی AST اظهار داشت: " در نشست امروز، هیئت مدیره باید بسیار بیشتر از اینکه موقعیت آرسن ونگر را بررسی کند به بررسی رویکرد خود بپردازد.

" هیئت مدیره باید استخدام اعضای جدید و فوتبالی که بتوانند از ونگر حمایت کنند و او را به چالش بکشند تا مربی بهتری باشد را بررسی کنند.

" اینکه در حال حاضر فقط روی او متمرکز شویم اشتباه است. به جز مدیر اجرایی تمام مدیران باشگاه بیش از 70 سال سن دارند و اکنون زمان این است تا خون تازه به باشگاه تزریق و اعضای جدیدی استخدام شوند. ما از استن کرونکه درخواست خواهیم کرد که با علیشر عثمانوف ( دومین سهام دار بزرگ باشگاه ) ملاقات کند تا تدبیری برای قوی تر کردن آن اتخاذ شود.


آرسنال با شکست مقابل تیم های لیگ پایین تر در جام حذفی و اتحادیه در حال سپری کردن یک فصل ناامید کننده دیگر است و در لیگ قهرمانان نیز با شکست مقابل بایرن مونیخ در آستانه حذف از این رقابت ها قرار گرفته است.

همچنین وضعیت صعود آن ها به لیگ قهرمانان فصل آینده نیز مبهم است؛ چرا که اکنون با چهار امتیاز اختلاف نسبت به تاتنهام در رده پنج جدول لیگ برتر قرار دارند، با این وجود AST تاکید دارد که اکنون زمان ارزیابی عملکرد ونگر نیست اما برنامه ها باید در جهت بهبود ساختار باشگاه برای فصل آینده در جای درست خود قرار گیرد.

" موضع ما این است که عملکرد مربی را در پایان فصل بررسی کنیم.

" هیئت مدیره باید سوالاتی سختی از خود بپرسد و این فقط درمورد مربی نیست.

" اعصای AST از وضعیت کنونی باشگاه رضایت ندارند، ما معتقدیم باشگاه باید در چگونگی استعدادیابی، جذب و پرداخت دستمزد به بازیکنان باید تجدید نظر کند؛ چرا که رویکرد فعلی باعث کاهش کیفیت و قدرت رقابت تیم می شود.


" اکنون زمان است است که کرونکه دیدگاه خود را به هواداران آرسنال نشان دهد، به سکوت خود پایان دهد و تعامل درستی با آن ها برقرار کند."


قرارداد ونگر با آرسنال سال 2014 به پایان می رسد و طبق گزاراشات حتی اگر او در رساندن آرسنال به لیگ قهرمانان فصل آینده ناکام باشد باشگاه قصد اخراج کردن او را ندارد.

با این حال اعضای AST با وجود بهبود سود تلویزیونی و پیش قسط اسپانسر لباس تیم که طبق گزارشات به بودجه 70 میلیون پوندی اختصاص داده شده برای خریدهای جدید کمک خواهد کرد همچنان نگران برنامه های باشگاه برای ساخت تیمی رقابتی تر در فصل آینده هستند.

" همچنین ما می خواهیم که هیئت مدیره درمورد بودجه نقل و انتقالات که دراختیار مربی قرار داده می شود پاسخ گوتر باشد و اطمینان دهد که آن برای بازیکنان صرف می شود نه اینکه فقط به عنوان سود مورد استفاده قرار گیرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Mirror
بازدید: ۱,۴۴۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰