loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه آرسن ونگر بعد از پیروزی برابر چلسی
مصاحبه آرسن ونگر بعد از پیروزی برابر چلسی

مصاحبه آرسن ونگر بعد از پیروزی برابر چلسی

در مورد برد...

بازی محکمی بود. ما گل اول را زدیم و بعد از آن می توانستید ببینید دو تیم با تمرکز و تعهد کامل بازی می کنند. شاید در برخی مقاطع بازی ما فقط سعی کردیم برتری خود را حفظ کنیم اما می توانستید ببینید تیم من کاملا مصمم بود گلی دریافت نکند. گاهی با تمرکز روی جنبه دفاعی پتانسیل هجومی خود را از دست می دادیم اما هر بار حمله کردیم فرصت گلزنی داشتیم. امروز فرصت های زیادی داشتیم و بهترین فرصت ها برای تیم ما بود. تیم خوبی را بردیم و یک جام به دست آوردیم، پس اتفاق مثبتی است.

در مورد این که آیا آرسنال فلسفه خود را رها کرد...

هیچ چیز را رها نکردیم. خوب دفاع کردیم. بازی ما بر همبستگی، استحکام و خوب حمله و دفاع کردن بنا شده است. باور دارم دفاع کردیم چون برخی موانع فیزیکی سر راه بازیکنانم قرار داشت. آنها بیشتر متوجه حفظ برتری برابر چلسی بودند تا ارائه فوتبال تهاجمی. باید این را بپذیریم و من فکر نمی کنم این به معنی کنار گذاشتن فلسفه مان باشد، بلکه حقیقتی است که بیان می کند ما می خواستیم بازی مثل این را ببریم. کاملا به آن مفتخرم.

در مورد این که آیا شکست دادن خوزه مورینیو رضایت بخش است...

رضایتمندی بیشتری ایجاد می کند زیرا ما بازی بین دو تیم خیلی خوب را بردیم و همچنین در برابر پتانسیل تهاجمی که چلسی دارد گل نخوردیم. در نهایت ما می خواستیم بازی را ببریم و بردیم.

در مورد شکست دادن خوزه مورینیو برای اولین بار...

صادقانه بگویم این مسئله هیچ تاثیری در ذهنم نداشت. البته هنگامی که در هر کنفرانس مطبوعاتی با این سوال مواجه می شدم روی تیمم تاثیر داشت. قطعا طرز رفتار تیمم در مقاطعی از بازی کمک کرد. برای انها برداشتن این مانع از پیش رویشان مهم بود.

در مورد این که آیا صحبت های مورینیو هنوز شما را می رنجاند...

در حرفه ای هستیم که باید به مردم و به همه احترام بگذارید. شغل سختی است و فقط فکر می کنیم این مسئله حیاتی است و بارها در گردهمایی مربیان گفته ام که مربیان باید به هم احترام بگذارند.


در مورد جک ...
به دلیل مصدومیت پیش آمده برایش نتوانست بخشی از بازی امروز باشد. در زمین تمرین رخ داد هرچند فکر نمیکنیم خیلی اوضاع بد باشد اما ترجیح دادیم 2 تا 5 روز استراحت کند.اما نمیدانم دقیقا چند روز طول میکشد.

اعتماد به نفس تیم در آغاز فصل ...
اعتماد به نفس بالایی داریم ، مثبت هستیم و همواره به بازی بعدی فکر خواهیم کرد. لیگ داره شروع میشه و ما هر بازی را سعی میکنیم برنده باشیم. لیگ برای ما با بازی در برابر وستهام و کریستال پالاس آغاز میشود، یعنی دو دربی در ابتدای راه و بعد لیورپول ! ما باید شروع خوبی داشته باشیم ، سال گذشته مشکل ما آغاز فصل بود.

پیـــــتر چک ...
عالی بود ! به نظر میرسید حضور او باعث میشد بازیکنان چلسی علاقه داشته باشند تا گل بی نظیری را به ثمر برسانند و برای آن تلاش میکردند این موضوع در نوع بازی هازارد قابل لمس بود. ( حضورش باعث احساسی بازی کردن بازیکنان چلسی شد)

گزینه های خط حمله ...
به بازی بستگی دارد. سعی میکنم مواردی مختلف را در طول فصل بررسی کنم. در نیمه اول نئو در نوک بود و با اینکه خیلی سخت تلاش کردیم سرویس خوبی داده نشد ، در نیمه دوم با آمدم ژیرود کنی اوضاع بهتر شد و در لحاظ فیزیکی بهتر عمل کردیم که آنرا لازم  داشتیم.

کریم بنزما ...
نه ! هیچی ! صادقانه میگویم هیچ اتفاقی رخ نداده نمیدانم این اخبار (شایعات) کار رسانه های اسپانیاست یا انگلستان !
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۵/۱۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۶۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰