loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه مفصل: دنی ولبک - قسمت دوم
مصاحبه مفصل: دنی ولبک - قسمت دوم

مصاحبه مفصل: دنی ولبک - قسمت دوم

دنی اینجا در آرسنال یک هسته انگلیسی واقعی وجود دارد. کدام یک از آنها را از قبل میشناسی و آنها در مورد باشگاه چه گفتند؟

در مورد آرسنال خیلی چیزها می دانم. فکر نمی کنم در انگلیس کسانی که در مورد آرسنال و بزرگی آن نمی دانند زیاد باشند. استادیوم انها شگفت انگیز است و آنها یک مربی افسانه ای و بازیکنانی برجسته دارند. من در اردوهای تیم ملی با انگلیسی های آرسنال آشنا شده ام.

دوشنبه کالوم چمبرز را برای اولین بار دیدم. همه چیزی که آنها به من گفتند حرف های خوب در مورد باشگاه بود و این که در زمین تمرین و اطراف آنها مانند خانواده ای بزرگ هستند. اینجا مثل یک باشگاه خانوادکی به نطر می رسد که موضوع بسیار جالبی است. از حضور در اینجا بسیار خوشحالم.

شما با تیم ملی انگلیس در لاندن کولنی تمرین می کنید، پس از قبل با تجهیزات و امکانات آشنا هستی...

بله تا کنون در چندین زمین مختلف تمرین کرده ام، بنابراین با شرایط کاملا تازه ای رو به رو نیستم. در چند روز گذشته با تیم ملی اینجا تمرین کرده ام و بی صبرانه منتظرم برای مدتی طولانی اینجا تمرین کنم. 

این که یک هسته با استعداد انگلیسی در یک باشگاه کنار هم کار می کنند چه مزایایی برای تیم ملی دارد؟

برایمان تاثیر مثبت عمده ای خواهد داشت. ما هر روز همدیگر را خواهیم دید و اگر با یک نفر دائما تمرین کنید قطعا درک متقابل بهتری پیدا خواهید کرد. این مسئله ای است که قطعا به نفع تیم ملی خواهد بود.

بگذار نگاهی به نقش تو در ترکیب بیندازیم. با وجود مهاجمانی مثل ژیرو ولکات سانچز و خودت در کنار دیگران، رقابت سختی وجود خواهد داشت...

بله قطعا رقابت وجود خواهد داشت و فکر می کنم هر گاه به باشگاه بزرگی بروید همواره این رقابت وجود خواهد داشت. متاسفانه در حال حاضر مصدومانی داریم اما فکر می کنم وقتی همه با آمدگی کامل بجنگند، هر کسی می خواهد در ترکیب باشد و گل بزند که این رقابت سالمی را در ترکیب ایجاد می کند.

در این لحظه در وقفه ملی هستیم اما فصل تا کنون برای آرسنال خوب پیش رفته، تیم در این فصل چه دستاوردی می تواند داشته باشد؟

شما واقعا نمی توانید آینده دور را ببینید. باید روی بازی بعدی خود تمرکز کنید زیرا همیشه مهم ترین مسئله است. فکر می کنم اگر به آینده خیلی دور نگاه کنید حواستان پرت خواهد شد بنابراین همیشه باید از نظر فیزیکی، ذهنی و تاکتیکی آماده باشید. در هر مسابقه باید در تمامی این موارد درست عمل کنید.

با توجه به این که قهرمان کودکی تو تیری هانری بوده با آرسنال ارتباطی داری...

از زمانی که پسر بچه کوچکی بودم عاشق تماشای بازی تیری هانری بودم. دو الگوی من رایان گیگز و تیری هانری هستند، بنابراین آمدن به باشگاهی که او در آن بازی کرده و موفقیت های بسیاری کسب کرده، چیزی است که می توانید به آن افتخار کنید و تلاش کنید از خود تاثیر مشابهی به جا بگذارید.

پیامت برای هواداران چیست؟

فقط می خواهم بدانند در همه بازی ها 100% توانم را به کار می گیرم. با همه احساس خود [برای آرسنال] بازی خواهم کرد و همیشه می خواهم بهترین عملکردم را ارائه کنم. سعی می کنم در آینده پیش رو روزهای شاد فراوانی تقدیم آنها کنم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۶/۱۳
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۱۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰