loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه پر پس از تساوی برابر لیورپول
مصاحبه پر پس از تساوی برابر لیورپول

مصاحبه پر پس از تساوی برابر لیورپول

 
در مورد پایان ناامید کننده...
 
آنها تا ثانیه آخر روی ما فشار آوردند. در نیمه دوم کمی به زحمت افتادیم ولی از این موضوع درس خواهیم گرفت. مسلما به خاطر گلی که در آخر بازی دریافت کردیم ناامید هستیم - نتوانستیم آن میزان که می‌خواهیم توپ را در اختیار داشته بگیریم، خصوصا در نیمه دوم. آنها در 10 دقیقه پایانی فشار زیادی به ما وارد کردند. بنتکه به بازی آمد و آنها خطرناک‌تر شدند. با درس گرفتن از این بازی به راه‌مان ادامه می‌دهیم. کسب این یک امتیاز هم برای ما خوب بود و با آن هنوز صدر جدول هستیم.
 
در مورد جنگیدن و بازگشت به بازی...
 
ما دو بار نتیجه را برگرداندیم و این به ما برای نیمه دوم اعتماد به نفس داد. بازی سختی برای هر دو تیم بود. هواداران آنها خصوصا در پایان بازی آنها را رو به جلو سوق می‌دادند. شاید به خاطر 10 دقیقه پایانی آنها لیاقت یک امتیاز را داشتند. در آخر کمی ناامید هستیم ولی نتیجه را خواهیم پذیرفت.
 
در مورد داشتن احساسی مثل شکست خوردن...
 
نه اینطور نیست. احساس می‌کنم تا پایان همه تلاش‌مان را به کار گرفتیم. وقتی همه توان‌تان را برای بازی می‌گذارید خودش همیشه یک موفقیت است. درس خواهیم گرفت و به راه‌مان ادامه خواهیم داد. در مقطعی هستیم که امتیاز دادن قابل جبران است ولی به هر حال این چیزی نیست که ما می‌خواستیم. آنها در اواخر بازی فشار زیادی آوردند و شاید لیاقت گل زدن را داشتند چون ما نتوانستیم از زیر فشار آنها خارج شویم. در ضدحملات به اندازه کافی خوب نبودیم و در 10 دقیقه آخر به مشکل خوردیم. دو بار به بازی برگشتیم و در ادامه هم جلو افتادیم و برتری را برای زمانی طولانی حفظ کردیم - این برای بازی مقابل استوک به ما اعتماد به نفس خواهد داد.
 
در مورد 20 دقیقه ابتدایی...
 
لیگ برتر همین است. بازی محکمی بود و توپ روی هر دو دروازه می‌رفت. چیزی که دیده شد دو نمایش فوق‌العاده از هر دو تیم بود تا بتوانند امتیاز بگیرند. از تلاشی که انجام دادیم راضی هستم ولی از نتیجه به طور کامل نه. به راه‌مان ادامه خواهیم داد.
 
در مورد سایر نتایج...
 
تلاش تیمی خوبی داشته‌ایم، خصوصا در برهه کریسمس. به همین خاطر در صدر جدول هستیم و باید به امتیاز جمع کردن ادامه دهیم به خصوص در بازی‌های خارج از خانه. یکشنبه فرصت دیگری داریم - تیم عالی کار می‌کند و با همه توان بازی می‌کند.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۸۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰