loading
در حال بررسی درخواست شما
ورمالن: از جایگاه پایین ویلا شگفت زده شده ام
ورمالن: از جایگاه پایین ویلا شگفت زده شده ام

ورمالن: از جایگاه پایین ویلا شگفت زده شده ام


حریف دیدار شنبه آرسنال از سال 1988 از رده های بالای جدول لیگ خارج نبوده اما اکنون درست در بالای منطقه سقوط قرار دارد و با توجه به دیداری که ویگان و ریدینگ نزدیک ترین رقبای ویلا در این هفته مقابل هم برگزار خواهند کرد شکست آن ها در ورزشگاه امارات می تواند باعث وارد شدنشان به منطقه سقوط شود.

با وجود مشکلات ویلا در این فصل، ورمالن نشانه های مثبتی نیز در تیم آن ها می بیند.

کاپیتان آرسنال می گوید: " از اینکه از آن ها [ برای سقوط نکردن] در این فصل تلاش می کنند شگفت زده شده ام.

" من چندین بازی آن ها را تماشا کرده ام و غالباً نمایش های واقعاً خوبی از آن ها دیده ام و گل های خوبی به ثمر رسانده اند. دیدار چند هفته قبل آن ها مقابل وست بروم در حافظه ام باقی مانده و در دیدار اوایل فصل بسیار بدشانس بودند که پس از اینکه با دو گل از منچستر یونایتد پیش افتادند 3-2 شکست خوردند.

" آن ها با تیم جوانی در این فصل حاضر شده اند و فکر می کنم تفاوت تیم امسالشان همین مساله بوده است، آنچه باعث خوشحالی من درمورد آن هاست این است که به مربیشان پل لمبرت زمان داده شده است.

" او تیم نسبتاً کم تجربه ای در اختیار دارد و باعث خوشحالی است که ببینید به جای اینکه فقط به دوره کوتاه مدت نگاه شود به او اجازه داده شده تا با این بازیکنان کار کند و باعث رشد و پیشرفت آن ها شود. سایر باشگاه ها خیلی زود مربیان خود را اخراج می کنند و من خوشحالم که ویلا چنین کاری انجام نداده است."


یکی از بهترین بازیکنان استون ویلا در این فصل مهاجم آن ها کریستین بنتکه است، این بازیکن بلژیکی در تابستان از تیم خنک به عنوان یک بازیکن تقریباً ناشناخته وارد لیگ برتر شد اما تا اینجا 15 گل برای ویلا به ثمر رسانده که 6 گل او در 5 دیدار گذشته بوده است.

" به دلیل هم بازی بودن در تیم ملی بلژیک به خوبی او را می شناسم.

" اخیراً چند گل مهم برای ما مقابل صربستان و اسکاتلند به ثمر رسانده است، او هنوز جوان است و درواقع باید او را به عنوان نمونه ای از یک مهاجم انگلیسی توصیف کنم؛ روی هوا خوب است، زمان بندی خوبی در پرش هایش دارد، قدرتمند است و از نظر فنی در حال پیشرفت است.

" فکر می کنم او تنها به پیشرفتش ادامه خواهد داد و واقعاً برایش خوشحالم اما امیدوارم بتوانیم در دیدار این هفته او را مهار کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۲/۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۷۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰